Geplaatst: 29 november 200717 jaren comment_832681 Hallo allemaal, Ik ben nog steeds bezig met mijn server. Ik moet nu een aantal hq's scripten. wat is hier de makkelijkste optie voor? Gr. Jan
Geplaatst: 29 november 200717 jaren Auteur comment_832750 Ik zal het even uitleggen. Ik moet een HQ maken voor mijn GF server. Mischien kunnen jullie mij helpen.
Geplaatst: 29 november 200717 jaren comment_832755 Ik vroeg juist wat je bedoelt met HQ... Als je nou ff uitlegt wat dat is, en wat de functies daarvan zijn....
Geplaatst: 29 november 200717 jaren Auteur comment_832761 Ooho sorry sorry. Dat houd in dat zijn HeadQuarters. Dit moet worden gemaakt voor een paar maffia's. Ik heb nog een ding. Ik wil een script waar ik of wagens kan kopen of wagens gewoon kan locken. Als ik tAxI gebruik werkt hij niet meer Gr. Jan
Geplaatst: 29 november 200717 jaren comment_832831 Sorry, ik heb nooit het Gf script gebruikt, ik weet alleen van dit script, dat het heel lastig is om aan te passen! Misschien staat er wel wat in het topic van het GF-gamemode op het sa-mp forum.
Hallo allemaal,
Ik ben nog steeds bezig met mijn server. Ik moet nu een aantal hq's scripten.
wat is hier de makkelijkste optie voor?
Gr. Jan