Geplaatst: 11 april 200421 jaren comment_4776 Ja ik weet het.. ik aap het na van Le Freak.. :lol: maar dat is toch leuk.. Hier is een raadseltje: In welke missie wordt dit gezegd... (antwoord krijg je na 5 berichtjes) B)
Geplaatst: 11 april 200421 jaren comment_4778 Hahaha, na-apert.. Ik heb Vice City (nog) niet, dus ik kan niet meespelen Erg jammer..
Geplaatst: 12 april 200421 jaren Auteur comment_4841 Hmm...er schijnt dat er niet veel reacties op komen... :huh:
Geplaatst: 12 april 200421 jaren comment_4844 Das die missie waar je die gasten moet doodschieten die een bankoverval plannen... *NAAMLOOS*
Geplaatst: 13 april 200421 jaren comment_4856 Ik zou het niet weten... Als je er nou het hele plaatje doet (met de opdrachtgever afgeplakt natuurlijk) is het al iets simpeler!
Geplaatst: 13 april 200421 jaren comment_4864 Ja ik weet het..ik aap het na van Le Freak.. :lol: maar dat is toch leuk.. Hier is een raadseltje: In welke missie wordt dit gezegd... (antwoord krijg je na 5 berichtjes) B) Hier moet je Mercedes toch vervoeren???
Geplaatst: 13 april 200421 jaren Auteur comment_4869 Hahahahaha...nee ook niet.. (is hij te moeilijk ?)
Geplaatst: 14 april 200421 jaren comment_4917 Ik weet wel dat het van zo'n telefoon opdr. is maar kweet niet naar welke missie.
Geplaatst: 14 april 200421 jaren Auteur comment_4923 Ik weet wel dat het van zo'n telefoon opdr. is maar kweet niet naar welke missie. Hahaha...dat het een telefoonopdracht is is nogal duidelijk.. Maar ik zal het zeggen, de missie is: "Waste the Wife" Dan komt Mrs. Dawson uit een juwelier. En die gaat dan in zo'n Comet. Dan moet je haar auto kapot zien te krijgen. En dan heb je de missie gehaald. Je krijgt er $4000 voor... B)
Geplaatst: 15 april 200421 jaren comment_4950 Ik weet wel dat het van zo'n telefoon opdr. is maar kweet niet naar welke missie. Hahaha...dat het een telefoonopdracht is is nogal duidelijk.. Maar ik zal het zeggen, de missie is: "Waste the Wife" Dan komt Mrs. Dawson uit een juwelier. En die gaat dan in zo'n Comet. Dan moet je haar auto kapot zien te krijgen. En dan heb je de missie gehaald. Je krijgt er $4000 voor... B) ohw ja.... nou dat je het zo zegt!!! Ik wist dat je iets met een vrouw moest doen alleen ik wist nie meer wat!
Geplaatst: 17 april 200421 jaren comment_5039 Ik weet ook nog een leuk raadsel. ik heb geen screenshot maar deze tekst vind ik zo cool dat ik hem uit me hoofd ken: Looking for something special? i got wath you need. thanks for the money sucker! uit welke missie komt deze tekst en van wie is de missie?
Geplaatst: 17 april 200421 jaren comment_5042 Volgens mij is dat een missie van Love Fist, de allereerste, diegene die dat zegt moet je achterna gaan en vermoorden, later moet je mercedes ophalen en binnen de tijd naar love fist brengen. :lol: De naam van de missie is Love Juice.
Geplaatst: 17 april 200421 jaren comment_5043 Helemaal goed! Ik vind dat zo'n leuke tekst daarom zette ik hem in een raadsel.
Geplaatst: 17 april 200421 jaren comment_5044 Ja, hoe hij dat ook zegt he, die stem! :lol: Deze missie wist ik toevallig uit mijn hoofd!
Ja ik weet het..
ik aap het na van Le Freak.. :lol:
maar dat is toch leuk..
Hier is een raadseltje:
In welke missie wordt dit gezegd...
(antwoord krijg je na 5 berichtjes) B)