Posted November 30, 200717 yr comment_833142 Hallo allemaal, Ik heb NFS carbon voor de PC, maar ik weet niej hoe ik de pagani zonda kan vrijspelen, weet iemand dit?
November 30, 200717 yr comment_833218 Misschien heb je wat aan deze NFS Carbon guide van IGN. Pagani Zonda Tier 3 EA Downloader Only Downloaden dus
December 1, 200717 yr Author comment_834098 Misschien heb je wat aan deze NFS Carbon guide van IGN. Pagani Zonda Tier 3 EA Downloader Only Downloaden dus en hoe moet dat dan? ik had ff gekeken maar ik snap het niej :S :
December 2, 200717 yr comment_834464 Misschien heb je wat aan deze NFS Carbon guide van IGN. Pagani Zonda Tier 3 EA Downloader Only Downloaden dus en hoe moet dat dan? ik had ff gekeken maar ik snap het niej :S : Het is een speciale versie van het spel die je alleen kan downloaden op de website van EA, volgensmij tegen een kleine prijs. Of hij echter nu nog steeds te downloaden is weet ik niet, je kan in ieder geval even een kijkje nemen op de site van EA (deze
December 5, 200717 yr Author comment_836485 Misschien heb je wat aan deze NFS Carbon guide van IGN. Pagani Zonda Tier 3 EA Downloader Only Downloaden dus en hoe moet dat dan? ik had ff gekeken maar ik snap het niej :S : Het is een speciale versie van het spel die je alleen kan downloaden op de website van EA, volgensmij tegen een kleine prijs. Of hij echter nu nog steeds te downloaden is weet ik niet, je kan in ieder geval even een kijkje nemen op de site van EA (deze is de Collector's Edition cker of niej?
December 5, 200717 yr comment_836599 is de Collector's Edition cker of niej? Nope, hij staat los van de Collectors Edition, maar het is net als Collectors Edition en Own the City een 'Special Edition'. Kijk hier eens voor informatie.
Hallo allemaal,
Ik heb NFS carbon voor de PC, maar ik weet niej hoe ik de pagani zonda kan vrijspelen, weet iemand dit?