Jump to content
  • Reacties 32
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_834916

Het zou mij wel leuk lijken om weer grafiti te kunnen spelen. Het was een leuke toevoeging bij San Andreas. Maar als het niet in GTA IV zou zitten dan zou ik dat ook niet zo erg vinden. Ik denk trouwens ook dat het niet er in zal zitten. :D

Geplaatst:
comment_834926

Weet wel zeker dat Rockstar je geen graffity laat spuiten Niko is maffia, :Y

Zu wel leuk zijn, nog moeilijker voor de 100%.

Bij San Andreas zie je toch dat je er ff mee bezig bent ( Zonder Wikigta dan :D )

Geplaatst:
comment_834960
Weet wel zeker dat Rockstar je geen graffity laat spuiten Niko is maffia, :Y

Zu wel leuk zijn, nog moeilijker voor de 100%.

Bij San Andreas zie je toch dat je er ff mee bezig bent ( Zonder Wikigta dan :D )

Niko is helemaal niet mafia :puh: Niko is gewoon een arme oostblokker die naar Amerika komt om daar the american dream te beleven en geld proberen te verdienen

Geplaatst:
comment_835004

Ik denk dat het niet kan,aangezien niggas dat alleen doen in SA. :puh:

En het lijkt mij sowieso al niks meer aan..

Geef mij maar liever wat anders dan grafiti spuiten op de Big Apple!

Geplaatst:
comment_836286

Doe mij maar wel Graffiti maar: moet je wel echt voor gebruiken( hoe het in het real life ook gaat). Dat je op de muren iets op kan schrijven. Bv Fuck Police, No Parking( voor de lol!), en nog veel meer. Hee weet je wat echt cool is. je kunt ook iets opschrijven in andere taal( bv pools, of in het nederlands). Dan spuit je bv op het bankje: niet gaan zitten, dat is mij bankje( inwoners van LC kunnen ziet eens lezen wat er staat. dan gaat ze toch op jou bankje zitten. En daarna komt jij aan met het pistool, dan schiet je een ( of meer) een kogel door de kop. lol!!!!!!!! :D^_^:Y_O_8):bier: .

Geplaatst:
comment_836405
Doe mij maar wel Graffiti maar: moet je wel echt voor gebruiken( hoe het in het real life ook gaat). Dat je op de muren iets op kan schrijven. Bv Fuck Police, No Parking( voor de lol!), en nog veel meer. Hee weet je wat echt cool is. je kunt ook iets opschrijven in andere taal( bv pools, of in het nederlands). Dan spuit je bv op het bankje: niet gaan zitten, dat is mij bankje( inwoners van LC kunnen ziet eens lezen wat er staat. dan gaat ze toch op jou bankje zitten. En daarna komt jij aan met het pistool, dan schiet je een ( of meer) een kogel door de kop. lol!!!!!!!! :D^_^:Y_O_8):bier: .

hmm lijkt me niet echt veel aan :N

Geplaatst:
comment_836494

zou leuk zijn , ook echt als het blijft , maar niet weer hetzelfde verhaal als bij SA , dat je gewoon moet richten en dan opeens iets ziet staan ;)

Geplaatst:
comment_836776
zou leuk zijn , ook echt als het blijft , maar niet weer hetzelfde verhaal als bij SA , dat je gewoon moet richten en dan opeens iets ziet staan ;)

Ik denk dat het niet mogelijk is om het te laten staan. Dan zou veel te veel geheugen kosten. Als je graffiti zou kunnen spuiten hoop ik wel dat je verschillende logo's kan maken. :D

Geplaatst:
comment_836939

Mij lijkt het niks. Je verandert het uiterlijk van de stad en het zal echt niet mooier worden (mij kennende).

Bovendien is het niet leuk. Met een controller wat plaatjes tekenen. Dan kan je toch beter paint erbij pakken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.