Ik heb een overhoorprogramma in SA gemaakt. Het is min of meer af, de 'basis' is er in elk geval. Dit screenshot zegt eigenlijk alles wel:
Om het te gebruiken, zet je een oh4-bestand (hier downloadbaar) in het mapje van het overhoorprogramma. Ik heb als test een paar latijnse woordjes al in het mapje gezet, test.oh4. Vervolgens start je SA op en start je een nieuw spel. Vervolgens druk je op F12 (nu kom je in de 'commando-intyp-modus'), dan typ je in het tekstvakje linksboven 'loadfile test.oh4' en druk je op enter. Hij laadt dan het bestand in. Vervolgens typ je 'start' in en druk je weer op enter. Hij begint nu met overhoren. Druk nu op F12 om SA weer normaal te kunnen besturen. De vragen en goede antwoorden komen in het tekstvakje linksboven.
Wat mij betreft is de basis af, ik hoop dat het al een beetje bruikbaar is .
Het is trouwens mogelijk om meerdere woordenlijsten in te laden . Gewoon een kwestie van meerdere keren een loadfile-commando geven. Als je al gestart bent met overhoren kun je alsnog nieuwe lijsten inladen, dat is geen probleem .
De nieuwste optie is een minigame. Elke keer dat je een woordenlijst af hebt krijg je een minigame, voor de afleiding. Als je dit niet wilt kun je deze optie uitschakelen in config.xml. De minigames worden dynamisch geladen, dus ik (of iemand anders, als hier interesse in hebt, kun je altijd contact met me opnemen ) kan in de toekomst heel gemakkelijk nieuwe minigames maken.
v5: heel veel dingen zijn nu configureerbaar, bekijk config.xml maar eens. Ook is er een minigame toegevoegd.
v4: nieuw commando, 'unloadwords' 'unloadt' alle woorden die geladen zijn.
v3: nu wordt niet 2 keer achter elkaar dezelfde vraag gesteld, als je een woordenlijst inlaadt stelt het programma van te voren een woordvolgorde op, en als je deze hebt doorgewerkt krijg je een cijfer.
v2: je score wordt nu weergegeven, kan worden gereset met het commando 'resetscore'.
Ik heb een overhoorprogramma in SA gemaakt. Het is min of meer af, de 'basis' is er in elk geval. Dit screenshot zegt eigenlijk alles wel:
Om het te gebruiken, zet je een oh4-bestand (hier downloadbaar) in het mapje van het overhoorprogramma. Ik heb als test een paar latijnse woordjes al in het mapje gezet, test.oh4. Vervolgens start je SA op en start je een nieuw spel. Vervolgens druk je op F12 (nu kom je in de 'commando-intyp-modus'), dan typ je in het tekstvakje linksboven 'loadfile test.oh4' en druk je op enter. Hij laadt dan het bestand in. Vervolgens typ je 'start' in en druk je weer op enter. Hij begint nu met overhoren. Druk nu op F12 om SA weer normaal te kunnen besturen. De vragen en goede antwoorden komen in het tekstvakje linksboven.
Wat mij betreft is de basis af, ik hoop dat het al een beetje bruikbaar is
.
Het is trouwens mogelijk om meerdere woordenlijsten in te laden
. Gewoon een kwestie van meerdere keren een loadfile-commando geven. Als je al gestart bent met overhoren kun je alsnog nieuwe lijsten inladen, dat is geen probleem
.
De nieuwste optie is een minigame. Elke keer dat je een woordenlijst af hebt krijg je een minigame, voor de afleiding. Als je dit niet wilt kun je deze optie uitschakelen in config.xml. De minigames worden dynamisch geladen, dus ik (of iemand anders, als hier interesse in hebt, kun je altijd contact met me opnemen
) kan in de toekomst heel gemakkelijk nieuwe minigames maken.
Download: http://jesse.thorebit.com/sainject/saovpkg.zip
Download voor de nieuwe versie (zie deze post voor uitleg): http://rapidshare.de/files/40213456/saovpkg_eng.zip.html
Changelog:
v5: heel veel dingen zijn nu configureerbaar, bekijk config.xml maar eens. Ook is er een minigame toegevoegd.
v4: nieuw commando, 'unloadwords' 'unloadt' alle woorden die geladen zijn.
v3: nu wordt niet 2 keer achter elkaar dezelfde vraag gesteld, als je een woordenlijst inlaadt stelt het programma van te voren een woordvolgorde op, en als je deze hebt doorgewerkt krijg je een cijfer.
v2: je score wordt nu weergegeven, kan worden gereset met het commando 'resetscore'.
v1: eerste versie.
Bewerkt: door JGuntherS