Jump to content
Geplaatst:
comment_833239

Ik heb een overhoorprogramma in SA gemaakt. Het is min of meer af, de 'basis' is er in elk geval. Dit screenshot zegt eigenlijk alles wel:

post-23308-1196446070_thumb.png

Om het te gebruiken, zet je een oh4-bestand (hier downloadbaar) in het mapje van het overhoorprogramma. Ik heb als test een paar latijnse woordjes al in het mapje gezet, test.oh4. Vervolgens start je SA op en start je een nieuw spel. Vervolgens druk je op F12 (nu kom je in de 'commando-intyp-modus'), dan typ je in het tekstvakje linksboven 'loadfile test.oh4' en druk je op enter. Hij laadt dan het bestand in. Vervolgens typ je 'start' in en druk je weer op enter. Hij begint nu met overhoren. Druk nu op F12 om SA weer normaal te kunnen besturen. De vragen en goede antwoorden komen in het tekstvakje linksboven.

Wat mij betreft is de basis af, ik hoop dat het al een beetje bruikbaar is :).

Het is trouwens mogelijk om meerdere woordenlijsten in te laden :). Gewoon een kwestie van meerdere keren een loadfile-commando geven. Als je al gestart bent met overhoren kun je alsnog nieuwe lijsten inladen, dat is geen probleem :).

De nieuwste optie is een minigame. Elke keer dat je een woordenlijst af hebt krijg je een minigame, voor de afleiding. Als je dit niet wilt kun je deze optie uitschakelen in config.xml. De minigames worden dynamisch geladen, dus ik (of iemand anders, als hier interesse in hebt, kun je altijd contact met me opnemen ;)) kan in de toekomst heel gemakkelijk nieuwe minigames maken.

Download: http://jesse.thorebit.com/sainject/saovpkg.zip

Download voor de nieuwe versie (zie deze post voor uitleg): http://rapidshare.de/files/40213456/saovpkg_eng.zip.html

Changelog:

v5: heel veel dingen zijn nu configureerbaar, bekijk config.xml maar eens. Ook is er een minigame toegevoegd.

v4: nieuw commando, 'unloadwords' 'unloadt' alle woorden die geladen zijn.

v3: nu wordt niet 2 keer achter elkaar dezelfde vraag gesteld, als je een woordenlijst inlaadt stelt het programma van te voren een woordvolgorde op, en als je deze hebt doorgewerkt krijg je een cijfer.

v2: je score wordt nu weergegeven, kan worden gereset met het commando 'resetscore'.

v1: eerste versie.

Bewerkt: door JGuntherS

Featured Replies

Geplaatst:
comment_834753

Een ideetje kan natuurlijk ook zijn dat als je een bepaald aantal goed heb dat je dan een ander wapen krijgt en verschillende objecten om op te schieten is ook niet verkeerd, voor de afwisseling.

Hopelijk heb je hier iets aan :)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_835947

Nieuwe optie: elke keer dat je een woordenlijst af hebt krijg je een minigame, voor de afleiding. Als je dit niet wilt kun je deze optie uitschakelen in config.xml. De minigames worden dynamisch geladen, dus ik (of iemand anders, als hier interesse in hebt, kun je altijd contact met me opnemen ;)) kan in de toekomst heel gemakkelijk nieuwe minigames maken.

Ook zijn er een heleboel dingen nu configureerbaar, bekijk config.xml maar eens. Zo kun je een andere startpositie instellen, andere wapens en andere plekken voor de flesjes, je zou zelfs extra flesjes kunnen toevoegen!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_836030

Dubbelpost! Ohjeej!

Voor de geïnteresseerden is hier de broncode van mijn eigen minigame te downloaden. Kleine opmerking: CEGUI zit er alleen maar bij voor de xml-parser, je hebt het niet nodig als je geen xml-parser gebruikt. Als je een minigame gemaakt hebt zet je de dll in datafiles/dlls en vermeld je de minigame in config.xml.

Een minigame-dll moet aan de volgende eisen voldoen:

De volgende 2 functies moeten geëxporteerd worden:

extern "C" MiniGameBase *createMiniGame(MGInterfaceBase *mgInterface);
extern "C" void deleteMiniGame(MiniGameBase *miniGame);

Deze functies moeten de minigame construeren (en weer vernietigen) en doorgeven aan SAOverhoor.

mgInterface kan gebruikt worden om met SAOverhoor te communiceren, bijvoorbeeld om een scm-commando uit te voeren of iets in het log-bestand te schrijven.

Bewerkt: door JGuntherS

  • 8 maanden later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1073824

Zo, ik heb een kleine update, die wellicht deze grote bump niet rechtvaardigt, maar toch.

Ik heb SAOverhoor gereleased op gtaforums.com, ik heb enkele kleine veranderingen in het programma toegevoegd en ik heb, wellicht het belangrijkste van alles, een README geschreven (wel in het Engels trouwens). Ook heb ik de voorbeeldwoordenlijst vertaald in het Engels.

Hier is de link naar de release op gtaforums.com: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=367035

Hier is de nieuwe downloadlink (sorry voor de Rapidshare, ik heb wat problemen met mijn hosting): http://rapidshare.de/files/40213456/saovpkg_eng.zip.html

Veel plezier met het overhoren van je woordjes!

Bewerkt: door JGuntherS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.