Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_833775 hi ik ben al behoorlijk ver met me samp server , maar hoe kan ik me eigeplayer admin make??
Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_833794 Heb je een login-systeem in je server? Zo niet: maak er 1 of gebruik de rcon-adminfuncties. als rcon admin inloggen doe je zo: /rcon login [rcon-password] die password heb je als het goed is in je server.cfg ingevuld. Als je dan ingelogd bent, kan je gebuikmaken van de volgende commando's: /rcon kick [id] = een speler kicken /rcon ban [id] = een speler bannen /rcon cmdlist = lijst met rcon commando's weergeven /rcon exit = de server afsluiten /rcon changemode [mode-naam] = verander de gamemode /rcon gmx = herstart de server /rcon weather [weer-id] = verander het weer /rcon gravity [waarde] = verander de zwaartekracht (standaard zwaartekracht = 0.008) meer commando's kan je >>hier<< vinden. Als je zelf admin commando's wilt maken, dan kan je in je script bij het betreffende commando de regel: if(IsPlayerAdmin(playerid)) { toevoegen. Die functie checkt of de speler met rcon is ingelogd. Bewerkt: 1 december 200717 jaren door Sandra18[NL]
hi ik ben al behoorlijk ver met me samp server
,
maar hoe kan ik me eigeplayer admin make??