Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_833832 ik heb nu in san andreas een gebouw gezet. wat van het internet komt. maar als ik bij dat gebouw in de buurt kom loopt GTA vast. weten jullie misschien hoe dit komt en wat er aan zou kunnen doen?? mvg, pruts
Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_833834 Het probleem is niet zo moeilijk, je hebt de mod niet op de juiste manier geïnstalleerd. Deze zorgt er vervolgens voor, dat als het in de buurt van jou is, dat het spel vastloopt. Dit probleem los je weer op door de back-ups weer terug te plaatsen, die je hopelijk hebt gemaakt.
Geplaatst: 1 december 200717 jaren Auteur comment_833837 Het probleem is niet zo moeilijk, je hebt de mod niet op de juiste manier geïnstalleerd. Deze zorgt er vervolgens voor, dat als het in de buurt van jou is, dat het spel vastloopt. Dit probleem los je weer op door de back-ups weer terug te plaatsen, die je hopelijk hebt gemaakt. Ja die back ups heb ik maar als ik die terug zet , ben ik dat gebouw kwijt in het spel. en hoe kan ik die mod dan wel goed instaleren??
Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835606 weet je wel zeker dat het een mod vaar gta sa is? kij ook hier Bewerkt: 4 december 200717 jaren door jurgen1
ik heb nu in san andreas een gebouw gezet. wat van het internet komt.
maar als ik bij dat gebouw in de buurt kom loopt GTA vast.
weten jullie misschien hoe dit komt en wat er aan zou kunnen doen??
mvg,
pruts