Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_834085 ik was dood gegaan en ik dat met men dronken kop ik ga wow is ff verkennen maar toen viel ik in een put en daar kom ik nu niiemeer uit wie kan me helpen om weer tot leven te komen
Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_834086 ik was dood gegaan en ik dat met men dronken kop ik ga wow is ff verkennen maar toen viel ik in een put en daar kom ik nu niiemeer uit wie kan me helpen om weer tot leven te komen Sorry, maar waar heb je het over? Ik snap er geen ene snars van.
Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_834090 Je moet naar de spirit healer gaan.Dan kom je trg tot leven bij de spirit healer.
Geplaatst: 2 december 200717 jaren comment_834509 Mogelijke vertaling: "Toen ik dronken was, wou ik WoW spelen. Maar ik viel in een put en ik ben nu dood. Hoe kom ik weer tot leven." Volgens mij ben jij nog altijd dronken, of stoned
Geplaatst: 2 december 200717 jaren comment_834521 Ik heb er al op geantwoord.Maar je zal wel kans hebben dat iets van je items half/volledig kapot is.
ik was dood gegaan en ik dat met men dronken kop ik ga wow is ff verkennen maar toen viel ik in een put en daar kom ik nu niiemeer uit wie kan me helpen om weer tot leven te komen