Jump to content
Geplaatst:
comment_834124

Om de traditie van de voorgaande twee jaren voort te zetten, zullen we ook dit jaar afsluiten met de Forum Awards.

Hierbij worden in verschillende categorieën de beste leden van het forum gekozen. Er zijn dit jaar 29 categorieën, waaronder de meeste bekende categorieën van vorig jaar, maar ook enkele nieuwe. De onderdelen lopen uiteen van meest behulpzame lid tot beste sfeermaker, en van beste modder tot beste graphicus. Iedereen die ergens uitblinkt maakt dus kans in de prijzen te vallen!

De gang van zaken is gelijk aan die van de voorgaande edities, wat betekent dat we beginnen met een nominatieronde. Hoe alles precies in zijn werk gaat kun je nalezen en navragen in het voor deze gelegenheid opgezette subforum.

• Reacties 97
  • Bezichtigingen 15.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_834285

Het was wat langer wachten dan vorig jaar, maar uiteindelijk zijn ze er weer. Ik ben blij dat ik ze na 3 jaar nog kan meemaken. Iedereen veel succes, en dat de beste moge winnen.

Geplaatst:
comment_834299

Ik hoop in m'n derde en laatste jaar dan toch eindelijk een Award binnen te slepen...heb m'n hoop vooral gevestigd op Sportkenners 2007 bij Beste Contest en Jaarboek 2006 bij Beste topic; Heb me wat dat betreft te weinig laten zien denk ik om kans te maken als beste VC-kenner of GTA III-kenner. Ik hoop in ieder geval... :)

Iedereen veel succes!

Geplaatst:
comment_834687

veel succes iedereen maar ik zal zeker en vast GEEN award winnen,tenzij er 1 zou zijn voor het meest argumenteren !!!

Krijg ik de ABN award niet ?? :puh::p

ik die altijd zo netjes NL praat :bonk::engel::clown: :$ :cab:

jah owkey ik weet dak kik nie goe nederlands kan prate mor ja wa kan ik der aan doen eh mense ?

Bewerkt: door michael50000

Geplaatst:
  • Auteur
comment_834767

Op veler verzoek is de categorie "Beste computerexpert" toegevoegd. Iedereen die al een nominatie lijstje heeft ingevuld, wordt vriendelijk verzocht zijn lijstje te wijzigen en deze categorie toe te voegen.

Geplaatst:
comment_835066

Jeej, dit is echt iets leuk vindt ik 3de keer dat ik het meemaak 2de keer dat ik min of meer kans maak verkozen te worden al acht ik de kans nihil. ^_^

Vorig jaar werd ik een paar keer genomineerd maar kon er niet gestemd worden op mij met wat geluk dit jaar wel in iedergeval dan zou ik al blij zijn. :Y (Ben toch al 2X genomineerd :D)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.