Jump to content
Geplaatst:
comment_834124

Om de traditie van de voorgaande twee jaren voort te zetten, zullen we ook dit jaar afsluiten met de Forum Awards.

Hierbij worden in verschillende categorieën de beste leden van het forum gekozen. Er zijn dit jaar 29 categorieën, waaronder de meeste bekende categorieën van vorig jaar, maar ook enkele nieuwe. De onderdelen lopen uiteen van meest behulpzame lid tot beste sfeermaker, en van beste modder tot beste graphicus. Iedereen die ergens uitblinkt maakt dus kans in de prijzen te vallen!

De gang van zaken is gelijk aan die van de voorgaande edities, wat betekent dat we beginnen met een nominatieronde. Hoe alles precies in zijn werk gaat kun je nalezen en navragen in het voor deze gelegenheid opgezette subforum.

• Reacties 97
  • Bezichtigingen 15.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_845151
Maarja ik vul 'm wel ff in maarja ik ken al die nieuwe mensen niet alleen nog de ouwe van 't gezelligheids topic in Sl forum^^

Hmm, je kan daar een paar dingen voor doen:

- Meer actief worden op het forum.

- Of gewoon hier kijken: >> Klikkerdeklik <<

Lol, wat boeit dat nou eer dat ik weer actief word zoals vroeger is dit allang afgelopen en t gebeurd niet....

Geplaatst:
comment_845215
Maarja ik vul 'm wel ff in maarja ik ken al die nieuwe mensen niet alleen nog de ouwe van 't gezelligheids topic in Sl forum^^

Lol, wat boeit dat nou eer dat ik weer actief word zoals vroeger is dit allang afgelopen en t gebeurd niet....

kom dan hier niet zeuren :duh:

Geplaatst:
comment_845229

Laten we dit topic vooral gezellig houden. Big-Bear vroeg zich alleen af waarom er geen nominatieronde was, maar die heeft hij dus gewoon gemist. Hoeven jullie niet bovenop hem te duiken. ;)

Ontopic! :Y

Geplaatst:
comment_845232
Laten we dit topic vooral gezellig houden. Big-Bear vroeg zich alleen af waarom er geen nominatieronde was, maar die heeft hij dus gewoon gemist. Hoeven jullie niet bovenop hem te duiken. ;)

Ontopic! :Y

Sorry :$

Maar hoeveel rondes zijn er eigenlijk?

Geplaatst:
comment_845243
(...) Maar hoeveel rondes zijn er eigenlijk?

Hoewel je dat ook in de Aankondiging en procedure kan lezen, zal ik het toch maar vertellen. Na de nominatieronde hebben we de stemronde (zitten we nu in) tot en met 26 december. Daarna zal rond nieuwjaar de uitslag bekend worden gemaakt. :Y

Geplaatst:
comment_845798

kom dan hier niet zeuren :duh:

Lol jij moet helemaal niet gaan janken, want als er iemand is die er jankt ben jij met je nep verhaaltje met je k***ker.

Geplaatst:
comment_845805

Jongens nu is het genoeg geweest. Dutchy3010 heeft vlak boven mij al gezegt het topic gezellig te willen houden. Alle offtopic berichten worden vanaf nu verwijderd.

Ontopic svp.

Geplaatst:
comment_850177

Volgens het 'Aankondiging & Procedure' topic staat er inderdaad dat er ergens rond nieuwjaar (zelf verwacht ik tussen 31 dec. en 5 jan.) de uitslag is. De precieze uitslag is onbekend. :)

Geplaatst:
comment_850222
Volgens het 'Aankondiging & Procedure' topic staat er inderdaad dat er ergens rond nieuwjaar (zelf verwacht ik tussen 31 dec. en 5 jan.) de uitslag is. De precieze uitslag is onbekend. :)

Ik hoop op 5 januari, dan ben ik 1 jaar op dit forum. :)

Geplaatst:
comment_850350
Laatste stemdag. :dans:

En dan rond oud & nieuw de uitslag ? ^_^:eten:

Dat hoop ik niet, het mag best op Nieuwjaarsdag bekend worden, maar niet op oudejaarsdag.

Want dan ben ik echt de hele tijd afwezig :N Wie weet ben ik eventjes actief.

Geplaatst:
comment_850531
Iedereen nog even snel stemmen want je hebt nog 6 uur voordat de poll sluit !!

Lol, ik denk dat iedereen zo'n beetje wel gestemd heeft. Wie weet komen er in die paar uurtjes nog een paar stemmen bij, maar meer zullen het er heus niet wezen, iedereen heeft namelijk genoeg tijd gehad om te stemmen. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.