Jump to content
Geplaatst:
comment_79028

Ok, ik heb de gedachte gekregen om een topic aan te maken waarin je alle screens kunt zetten van beelden uit het spel die niet echt kunnen, ik heb er zelf alvast 2. Misschien zijn er hier anderen die ook zulke situaties hebben meegemaakt.

Dit is de eerste, hier staan 2 coaches in elkaar in een + vorm, in werkelijkheid lijkt mij dat niet echt mogelijk

busseninelkaar0nf.jpg

Deze Tank heb ik zo gekregen toen ik met het voertuig in de buurt van de Pay 'N' Spray in Little Havana kwam. Ik kwam tegen een laag afdakje aan en de loop van de tank viel eraf. De tank kon daarna nog wel schieten.

misluktetank1ng.jpg

• Reacties 316
  • Bezichtigingen 34.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_442929
Ik heb er nog twee:

platedodovc8lb.png

Rare skimmer.

polietsiestoringvc3wu.png

Zou die agent nu verdronken zijn?

1200e post!

Vlieg je in die eerste screen er nog in, of zit de Skimmer gewoon vast?

En bij die tweede screen, ligt die agent dan in het water, of ligt hij "op z'n kop"?

Geplaatst:
comment_448136

De bekendste en vervelendste bug van Vice City is dat, Ronald. :puh:

Die bug kom je ook vaak tegen als je de missie The Driver (Malibu Club) doet. Dan rijd Hilary ook in zo'n bug.

Wel vet dat het een motor is, zie je niet vaak. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_448296
Tja, wat kan je hier van zeggen.... :cab:

Klopt, deze heb ik ook wel eens gehad. Er is echter nog iets op die screen wat niet helemaal klopt.

De PCJ-600 rechts staat overeind, terwijl hij zich op een "hellend vlak" bevind, volgensmij zou hij om moeten vallen in zo'n situatie.

Van de bedoelde bug, heb je zélf volgensmij echter (bijna) nooit last, ik heb het tenminste nog nooit gehad.

Wat ook kan gebeuren is dat als je scherm de omgeving niet helemaal snel laadt, je een gebouw inrijdt wat niet bestaat, naast de bekende Airbaseontdekking van Lantyz zijn er meer gebouwen die van dichtbij anders worden dan ver weg, soms bestaat dit uit iets wat eerst een dichte plek was, en daarna een afdak o.i.d. werd, in zo'n geval lijkt het alsof je erin rijdt, maar verdwijnt het na een halve seconde ongeveer, dat kan ook aardig lastig zijn.

Geplaatst:
comment_448313

Klopt, deze heb ik ook wel eens gehad. Er is echter nog iets op die screen wat niet helemaal klopt.

De PCJ-600 rechts staat overeind, terwijl hij zich op een "hellend vlak" bevind, volgensmij zou hij om moeten vallen in zo'n situatie.

Daarnaast, wat me net opviel, kijkt Tommy daar ook naar beneden. Alsof hij kijkt of zijn zakie nog wel in orde is. :D:schater:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_448466

Daarnaast, wat me net opviel, kijkt Tommy daar ook naar beneden. Alsof hij kijkt of zijn zaken nog wel in orde zijn. :D:schater:

Dat is normaal, hij herlaadt de Tec-9, of is er net mee klaar, dan kijkt hij altijd naar benden, niks bijzonders.

Geplaatst:
comment_448469

Daarnaast, wat me net opviel, kijkt Tommy daar ook naar beneden. Alsof hij kijkt of zijn zaken nog wel in orde zijn. :D:schater:

Dat is normaal, hij herlaadt de Tec-9, of is er net mee klaar, dan kijkt hij altijd naar benden, niks bijzonders.

Wat is een Tec-9? :{

Ik heb hem wel eens opzij of achterom zien kijken, maar nog nooit naar beneden.....

Geplaatst:
comment_448544

Een Tec 9 Ronald is de goedkopre versie van de halfautomatische versie van een Uzi

Het grote verschil is dat de Tec 9 veel minder nauwkeurig er is dan de Uzi

Btw, best lastig dat je de Quote, reply, edit, reply functie in je handtekening hebt staan :D

Bewerkt: door Tim Van Vynckt

Geplaatst:
  • Auteur
comment_448555

Ik heb hem wel eens opzij of achterom zien kijken, maar nog nooit naar beneden.....

T3.jpg

Dit is een Tec-9, je krijgt hem bijna nooit omdat hij nergens ligt, alleen door gangs wordt gedragen in Rampages en missies ertegen. Je kunt hem ook nergens kopen, hij is wel handig, want je kunt ermee lopen en schieten tegelijk. Alleen voor massamoord is hij niet echt geschikt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.