Jump to content
Geplaatst:
comment_79028

Ok, ik heb de gedachte gekregen om een topic aan te maken waarin je alle screens kunt zetten van beelden uit het spel die niet echt kunnen, ik heb er zelf alvast 2. Misschien zijn er hier anderen die ook zulke situaties hebben meegemaakt.

Dit is de eerste, hier staan 2 coaches in elkaar in een + vorm, in werkelijkheid lijkt mij dat niet echt mogelijk

busseninelkaar0nf.jpg

Deze Tank heb ik zo gekregen toen ik met het voertuig in de buurt van de Pay 'N' Spray in Little Havana kwam. Ik kwam tegen een laag afdakje aan en de loop van de tank viel eraf. De tank kon daarna nog wel schieten.

misluktetank1ng.jpg

• Reacties 316
  • Bezichtigingen 34.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_89952

Ik heb nu één probleem over screens, als ik bijvoorbeeld naar imageshack ga dan upload ik hem... Dan komt er ineens niks te staan. :huh:

Er staat geen 'show your uploading img ofzo'. <_<

Ontopic: Ik heb een coole screen alleen ik wil hem wel plaatsen alleen vanwegen zie boven de screens enzo...

Ik ging even naar mijn Seaplane, met de code [fannymagnets] opeens wilde ik even vliegen, toen was een vrouw bij mij naast de zogenaamde willen! :lol:

Ik heb een screen, maar imageshack doet het niet, is dit ook bij iemand gebeurt?

Bewerkt: door -Spijker-

Geplaatst:
comment_89992

Ik heb de code FANNYMAGNET gebruikt.

Zoals je misschien al weet: bij de seaplane kan niemand erin behalve jij.

Dus deed ik die code en toen kwam een wijf die bijna in het water viel...(spannend hé :lol: ) toen bleef ze staan, en dacht ik van: ik ga gewoon vliegen.

Dus het lukte.

Ik deed zelfs een bocht terwijl ze bleef staan, alleen de laatste keer heb ik een bocht genomen van kant waar ze zat, en toen...spash!! . :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.