Jump to content
Geplaatst:
comment_79028

Ok, ik heb de gedachte gekregen om een topic aan te maken waarin je alle screens kunt zetten van beelden uit het spel die niet echt kunnen, ik heb er zelf alvast 2. Misschien zijn er hier anderen die ook zulke situaties hebben meegemaakt.

Dit is de eerste, hier staan 2 coaches in elkaar in een + vorm, in werkelijkheid lijkt mij dat niet echt mogelijk

busseninelkaar0nf.jpg

Deze Tank heb ik zo gekregen toen ik met het voertuig in de buurt van de Pay 'N' Spray in Little Havana kwam. Ik kwam tegen een laag afdakje aan en de loop van de tank viel eraf. De tank kon daarna nog wel schieten.

misluktetank1ng.jpg

• Reacties 316
  • Bezichtigingen 34.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_672906
ik weet niet of het hier helemaal thuis hoort maar ik denk het wel en heeft iemand er misschien ook een verklaring voor???

Dat zijn lods, oftewel de wazige textuurs die je ziet als je heel ver boven of naast iets vliegt of rijdt. Zoals een weg. Als je er ver boven vliegt, lijkt de weg wazig. Dat laad GTA altijd eerst, om laad tijden te dichten. Zoals op jou screen, waar jij te hard reed. Zou het spel dit niet doen? Dan zou het lijken alsof de verte water was.

Geplaatst:
comment_675643

LoL hoe krijg je het voor elkaar om zo een screenshot te maken ?

Ik bedoel dat moet je echt wel wat cheat gebruiken of echt hard rijden want zoiets krijg je ook maar 1 keer te zien, Maar feit : Het zijn wel mooie foto's. Ik ga er ook een paar maken.

-ScOrp1

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_687303

Ik kan me haast niet voorstellen dat die screens met een onveranderde VC zijn gemaakt. Er is een hoogte waarop alle heli's niet hoger kunnen, die is ongeveer gelijk aan de hoogte van het Hyman Memorial Stadium, dus ik begin het idee te krijgen dat hier met bestanden is geprutst. In dit topic zoeken we eigenlijk screens die met een onveranderde (of als de verandering niets met de gebeurtenis te maken heeft) gebeurd zijn.

Om ook positief te blijven, leuke screens om te zien.

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_703415
ik hoop voor Tommy dat er geen doorns in die struiken zitten :schater:

j.jpg

Als je die heeeel officieel ga bekijken kan die wel. Als je van het dak af komt rijden, kan je zo terecht komen, en de struiken zijn niet solid, dus eigenlijk zou die wel kunnen. Of zijn dat juist van die struiken waarbij nog geen blad beweegt als je er met een bazooka op sta te schieten?

Geplaatst:
comment_704187

ik weet het eigenlijk niet maar ik was gewoon een beetje aan't scheuren en toen slipte ik in de bocht en vloog over de struiken heen :bonk:

en dit heb ik ontdekt

wrsmnmoto.jpg

ik zag men brommer maar half en dit klopt toch echt niet (denk ik) :cya:

en deze vrouw zit precies nog in een auto

zzitprsisnginnotto.jpg

en hier zie het waterniveau

wtr.jpg

bsngrge.jpg:Y

Bewerkt: door kpaenen

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_729522
Die met die motor is wel vreemd, maar dat is altijd als je in een zwembad rijd. :?

Dan is het toch ook niet vreemd meer?

Die van dat waterniveau, heeft iemand dat wel eens vaker gehad? Ik heb namelijk nog nooit gehad dat je in de marina-carpark het idee had dat je het waterniveau zag? Lijkt toch veel op vreemde dingen door mods als je het zo bekijkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.