Jump to content
Geplaatst:
comment_79028

Ok, ik heb de gedachte gekregen om een topic aan te maken waarin je alle screens kunt zetten van beelden uit het spel die niet echt kunnen, ik heb er zelf alvast 2. Misschien zijn er hier anderen die ook zulke situaties hebben meegemaakt.

Dit is de eerste, hier staan 2 coaches in elkaar in een + vorm, in werkelijkheid lijkt mij dat niet echt mogelijk

busseninelkaar0nf.jpg

Deze Tank heb ik zo gekregen toen ik met het voertuig in de buurt van de Pay 'N' Spray in Little Havana kwam. Ik kwam tegen een laag afdakje aan en de loop van de tank viel eraf. De tank kon daarna nog wel schieten.

misluktetank1ng.jpg

• Reacties 316
  • Bezichtigingen 34.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_729599
Die met die motor is wel vreemd, maar dat is altijd als je in een zwembad rijd. :?

Dan is het toch ook niet vreemd meer?

Die van dat waterniveau, heeft iemand dat wel eens vaker gehad? Ik heb namelijk nog nooit gehad dat je in de marina-carpark het idee had dat je het waterniveau zag? Lijkt toch veel op vreemde dingen door mods als je het zo bekijkt.

Ja,ik had dat vroeger op men VC PC Versie,maar die is stuk,op de PS2 Versie heb ik het niet.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_742801
Dat gebeurd soms zomaar als je ergens tegen aanloopt... En ik zal voortaan ze iets kleiner maken.. Idd het beeld is erg breed...

dit bheb ik ook een hijskraan zonder voet

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_754076
Die met die motor is wel vreemd, maar dat is altijd als je in een zwembad rijd. :?

Dan is het toch ook niet vreemd meer?

Die van dat waterniveau, heeft iemand dat wel eens vaker gehad? Ik heb namelijk nog nooit gehad dat je in de marina-carpark het idee had dat je het waterniveau zag? Lijkt toch veel op vreemde dingen door mods als je het zo bekijkt.

Beetje late reactie :puh:

Ik heb dit ook , je moet precies op precies de goede hoogte staan en dan zou je het meoten kunnen zien. Ik weet niet of dit met 1.1 is maar ik heb op 2 computer 1.0 geinstalleert en bij beide is het.

Geplaatst:
comment_754079
screenshot3542sl0.png

Dit gebeur bij mij heel erg vaak :{ oo erg irritant, moet VC ook telkens overnieuw starten.. anders komt het steeds vaker en ook erger.. maar vaag tog?

greettzzz, Tha-Ran

Daar moet je mee oppassen dat zijn artifacs. Ligt niet aan GTA:VC Maar aan je Video-kaart. Heb je hem overgeclocked?. Dit betekend namelijk dat je chips iets proberen wat ze eigelijk niet aan kunnen en dat krijg je van die soort vage effecten. Ik had het ook een keer met Call of Duty 2 toen ik iets te ver had over geclocked :puh: Toen hadden de spelers de textures van een tank die bij de spawn stont en de grond was helemaal paars _O_ . Maar als je hebt overgeclocked moet je hem weer ff ietsje lager zetten want het is totaal niet goed voor je videokaart

Geplaatst:
comment_754105
screenshot3542sl0.png

Dit gebeur bij mij heel erg vaak :{ oo erg irritant, moet VC ook telkens overnieuw starten.. anders komt het steeds vaker en ook erger.. maar vaag tog?

greettzzz, Tha-Ran

Daar moet je mee oppassen dat zijn artifacs. Ligt niet aan GTA:VC Maar aan je Video-kaart. Heb je hem overgeclocked?. Dit betekend namelijk dat je chips iets proberen wat ze eigelijk niet aan kunnen en dat krijg je van die soort vage effecten. Ik had het ook een keer met Call of Duty 2 toen ik iets te ver had over geclocked :puh: Toen hadden de spelers de textures van een tank die bij de spawn stont en de grond was helemaal paars _O_ . Maar als je hebt overgeclocked moet je hem weer ff ietsje lager zetten want het is totaal niet goed voor je videokaart

screenshot8785au2.png

Hier nog zoiets.

Maar hoe moet ik dat dan doen?? het is echt zo irritant, elke 2 min komt er zoiets.. mijn neef heeft hem geinstaleert.. ik was toen weg.. maar nogmaals hoe zou ik dat moeten doen, alvast bedankt

Greettzzz, tha-Ran

Bewerkt: door Tha-Ran

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_781018

Een bug tijdens ''Bombs Away!''

Ik vloog een auto achterna, totdat ik de controle over het ding verloor en zou gaan crashen...*ahum* ik vloog gewoon door de weg heen :schater:

Screen :

fca3951b04afab07609b3f68ededa3218594fbd5.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_792995

komt jammer genoeg heel vaak voor dat dingen niet kloppen bij GTA VC, mensen die in water lopen.. auto's die half de grond in verdwijnen, en dat je door andere helicopters door kan vliegen.. etc.

maar des al niet te min blijft het een gigantisch leuk spel, zeker 1tje die je in je kast moet hebben staan.

Maar laat GTA 4 maar komen nu :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.