Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hey,

Ik speelde altijd met plezier GTA Vice City, maar nu doet hij het niet meer. Ik klik op 'START GAME', en dan op 'LOAD GAME', dan gaat hij laden, maar dan staat er 'LOADING GAME, PLEASE WAIT', dan kun je wachten tot je een ons weegt, maar hij blijft op dat scherm. Soms heb ik ook dan klik ik op 'START GAME', maar dan gebeurt er niks. Als je het met enter doet, loop hij na het 'LOAD GAME' - icoontje vast. Weet iemand wat ik moet doen? Ik heb Vice City al veel keer opnieuw geiinstaleerd, maar dat werkt niet, schoonmaken ook niet. Het zijn dus twee dingen die niet deugen. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

MvG, ~-~ Dwayne Graafland ~-~ .

Edited by Dwayne Graafland

Featured Replies

Het kan zijn dat je Savegame niet goed is , dan kun je in dit topic een nieuwe Savegame downloaden. Of je kan in de downloadbase die je hier kunt vinden een nieuwe Savegame downloaden. Succes. :)

• Author

Nee, maar ik meerdere Save-Games, en allemaal doen ze het niet. Het zijn er een stuk of 5.

Probeer eens het bestand gta_vc.set te verwijderen. Deze is te vinden in de map genaamd GTA Vice City User Files onder Mijn Documenten.

Door dit bestand te verwijderen zet je alle instellingen weer op default. Het kan zijn dat hier een fout in is geslopen. Dat kan zelfs gebeuren zonder dat je wat aan instellingen hebt gewijzigd. Misschien haalt het wat uit, misschien niet. Proberen kan in ieder geval geen kwaad.

Je kan ook eens proberen om op New game te klikken ipv Load game?

• Author

Weet ik niet, want ik kan niet eens op 'START GAME' klikken, helaas. Nog andere ideeen of weten jullie het niet?

• Author

En ik heb ook als ik aan het spelen ben, dat ik op ESCAPE druk, dat hij vast loopt. Ook nog dat mijn muis het niet doet.

Misschien is je computer te oud om het spel te draaien?

Misschien is je computer te oud om het spel te draaien?

Hij zegt dat hij het eerst zonder problemen kon spelen, dus dat z'n pc zomaar oud is geworden lijkt me raar ;)

Misschien een softwarefout in je versie van Windows, of je videokaart? Bij mij lopen veel spellen de laatste tijd vast omdat mijn videokaart 'dood' is :N

• Author

Oh...Kan ik wel een nieuwe kopen? Hoeveel kost een nieuwe video-kaart?