Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835533 Ik heb sinds lange tijd weer eens een sig gemaakt. Hierbij vraag ik naar jullie commentaar. Benodigde tijd: 3 á 4 uur. Bron: ---- Aantal Brushes: 3. Aantal lagen: 33. Resultaat: Rates&Comments? ,K Bewerkt: 4 december 200717 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 5 december 200717 jaren comment_836080 Hij is wel mooi, maar ik mis wat kleur erin. Hij is ook een beetje leeg maar voor de rest ziet hij er wel goed uit.
Geplaatst: 5 december 200717 jaren comment_836086 Ik vind hem schitterend moet ik eerlijk zeggen. Ik vind hem juist mooi door de weinige kleuren die gebruikt. Hij oogt simpel maar ook simpel kan er mooi uit zien. De render is mooi ingeblend. Ik heb er weinig commentaar op
Geplaatst: 5 december 200717 jaren comment_836548 je hebt een mooie signature gemaakt, de render ziet er goed uit en is mooi ingeblend, de kleuren zijn opzich wel leuk al zou ik zelf wat vrolijkere kleuren nemen, de effecten rondom de signaturezien er ook wel goed uit. conclusie: hij is simpel en mooi Cijfer: 8,2 Edit: oke hij ziet er simpel uit maar dat hoeft ie niet te wezen idd. maar wel heel erg mooi Bewerkt: 5 december 200717 jaren door Dead-Dodo
Geplaatst: 5 december 200717 jaren Auteur comment_836552 Jullie steeds met je simpel Maar toch bedankt..(Alhoewel het toch niet zo simpel is als jullie denken:/) ,K
Ik heb sinds lange tijd weer eens een sig gemaakt.
Hierbij vraag ik naar jullie commentaar.
Benodigde tijd: 3 á 4 uur.
Bron: ----
Aantal Brushes: 3.
Aantal lagen: 33.
Resultaat:
Rates&Comments?
,K
Bewerkt: door Dhr.Gybrus