Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835729 Na enige tijd niet meer op SA gespeeld te hebben, heb ik een vraagje. Waar is ergens de boat school, ik heb de missie pier 69 al gedaan maar er komt geen 's' op mijn plattegrond. kan er iemand me helpen?
Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835741 De Boat School kun je vinden in Bayside , Bayside is hellemaal links boven aan je GTA San Andreas map.
Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835746 Het kan kloppen dat je geen 'S' krijgt. Pier69 speelt zich af in San Fierro, en je kunt slechts naar Los Santos en de Badlands, maar niet naar de Desert of Las Venturas. En laat de Boat School nou toevallig in de Desert liggen, zoals DenkaanHenk hierboven al zegt. Het ligt in Noord-west San Andreas. Je zult nog even moeten wachten tot je de missie 'Yay ka-boom-boom' hebt voltooid, dan pas is de brug naar de Desert geopend en kun je naar Bayside.
Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835748 Je kan op een gegeven moment met de driving school beginnen. Als je die hebt krijg je de Bike School + Boat school beschikbaar. De boat school kan je vinden in Bayside zoals DenkaanHenk al zei. Je kan hem herkannen aan het $ teken. Donwell, je kan ook een cheat doen van Geen politie achter je aan. Dan kan je er ook heen met een vliegtuig/helicopter Bewerkt: 4 december 200717 jaren door visser23
Geplaatst: 4 december 200717 jaren Auteur comment_835793 Ja, oke, ik zal eerst yay ka boom boom doen, bedankt
Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835857 HUH, Een vriend van mij heeft zonder die missie Yay Ka-Boom-Boom de Boat-School al uit gespeeld! Dan kan dat toch ook niet. edit, of hij moet gelogen hebben... Tijmentje5
Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835871 Dat kan wel hoor , als je vanaf San Fierro naar Bayside vaart moet dat lukken. Maar dan moet je wel de politieboten ontwijken , of je vriend moet cheats gebruiken. Want dan kun je naar Bayside vliegen zonder politie achter je aan , door de nooit meer politie cheat en bijvoorbeeld de Hydra of Hunter cheat in te voeren.
Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835878 Die vriend van mij gebruikt alleen maar Cheats!, hij blaast het spel zowat op. Maar oke Denkaanhenk Tijmentje5
Na enige tijd niet meer op SA gespeeld te hebben, heb ik een vraagje.
Waar is ergens de boat school, ik heb de missie pier 69 al gedaan maar er komt geen 's' op mijn plattegrond.
kan er iemand me helpen?