Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

ik wil nu een oude trial van dreamweaver CS3 (die toch niet werkte) te verwijderen via Programma's wijzigen of verwijderen in Vista, maar als ik hem aanklik, en op Wijzigen/Verwijderen druk, krijg ik even dat laad-cirkeltje maar daarna doet ie niks meer ?

wat te doen ?

PLZ

Featured Replies

Geplaatst:

Ga eens via Verkenner naar de map waar de bestanden staan en kijk of er een uninstall.exe of iets dergelijks staat. Dan zou je daarmee kunnen proberen om hem te verwijderen. :)

Geplaatst:
  • Auteur

nergens een uninstall te vinden :N

ik heb ook de veilige modus al geprobeerd, niks

?

?

ik ben ten einde raad

[EDIT]

Oke, ik heb es gebeld naar mijn vriend, het komt er op neer dat dezelfde versie er niet overheen geinstalleerd kan worden, en je het programma niet 1,2,3 weg krijgt dit moet je zelf doen door in het register te zitten rommellen, ik ben best bereid voor zoiets, alleen ik weet niet hoe ik dat doe.

Ik heb ook al ruim 1,50 uur zitten googlen ,maar geen goed antwoord gevonden, kan iemand mij helpen met het register (alleen als hij of zij zeker weet dat het werkt en mn computer redelijk heel laat, qua hardware en liefst software ook)

Bewerkt: door peter99

Geplaatst:
  • Auteur

srry voor de dubbelpost, maar anders wordt mijn probleem nooit opgelost.

ik heb nu een programmatje gedownload genaamd Regcleaner, als ik em dan wil uninstallen weigert ie nog steeds, zou iemand mij kunnen helpen ? het heeft heel erg haast

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.