Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79182 ik ken de plek nie fotograferen daarzo bij die toren boven een soort garage/eindhalte van de tram. ik ken die icoon nie zien en ik heb er 49 photo's gemaakt kan iemand me helpen???
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79188 Sorry, maar ik snap niet echt welke je bedoelt :huh: Geef even het nummer dan welke het is van deze kaart:
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79189 ik ken de plek nie fotograferen daarzo bij die toren boven een soort garage/eindhalte van de tram. ik ken die icoon nie zien en ik heb er 49 photo's gemaakt kan iemand me helpen??? Het zijn er ook wat, ga hele rijdje nog eens af en kijk of je niet de verkeerde hebt want ik heb wel alle 50
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren Auteur comment_79196 het is 31 die kan ik nie fotograferen omdat die icoon niet bovenop die toren is
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79209 Tsja, hij moet er toch zijn hoor. En als je hem niet ziet, dan zal je hem al eens gefotograveert hebben, ik heb er in ieder geval wel 50.
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79220 het is 31 die kan ik nie fotograferen omdat die icoon niet bovenop die toren is Ik heb een keer gehad dat ik er 1 wilde fotograferen (23) maar dat ik achteraf kennelijk 22 heb gefotografeerd. Kijk eens of dat bij jou ook het geval is. Anders rond 0.00 rondkijken, dan geven de photo-ops licht en zijn ze ook zonder camera te ontdekken (zoals in de post van BMW te zien is)
Geplaatst: 11 januari 200520 jaren comment_79236 het is 31 die kan ik nie fotograferen omdat die icoon niet bovenop die toren is Ik heb een keer gehad dat ik er 1 wilde fotograferen (23) maar dat ik achteraf kennelijk 22 heb gefotografeerd. Kijk eens of dat bij jou ook het geval is. Anders rond 0.00 rondkijken, dan geven de photo-ops licht en zijn ze ook zonder camera te ontdekken (zoals in de post van BMW te zien is) tip:print de screen met alle tags,horseshoes en photo ops uit, ga ze 1 voor 1 af en streep de gene die je hebt gevonden door zo kan je er geen 1 missen
Geplaatst: 12 januari 200520 jaren comment_79520 het is 31 die kan ik nie fotograferen omdat die icoon niet bovenop die toren is Had ik ook, probeer is om met een jetpack er na toe te vliegen. Dan verschijnt ie wel.
Geplaatst: 12 januari 200520 jaren comment_79748 Heb dat ook eens gehad met een andere en toen heb ik gewoon dat shot gefotografeerd en ik had hem toen wel gekregen. greetz
Geplaatst: 14 januari 200520 jaren comment_80559 het is 31 die kan ik nie fotograferen omdat die icoon niet bovenop die toren is Ik heb een keer gehad dat ik er 1 wilde fotograferen (23) maar dat ik achteraf kennelijk 22 heb gefotografeerd. Kijk eens of dat bij jou ook het geval is. Anders rond 0.00 rondkijken, dan geven de photo-ops licht en zijn ze ook zonder camera te ontdekken (zoals in de post van BMW te zien is) tip:print de screen met alle tags,horseshoes en photo ops uit, ga ze 1 voor 1 af en streep de gene die je hebt gevonden door zo kan je er geen 1 missen bedankt voor de tip en die photoshoot moet er toch echt wezen
ik ken de plek nie fotograferen daarzo bij die toren boven een soort garage/eindhalte van de tram.

ik ken die icoon nie zien
en ik heb er 49 photo's gemaakt
kan iemand me helpen???