Geplaatst: 6 december 200717 jaren comment_837015 Oud en Nieuw begint alweer aan te komen, vandaar dat ik een vuurwerk wallpaper heb gemaakt. Ik hoop dat jullie em mooi vinden Kijken is reageren. Kuys Bewerkt: 6 december 200717 jaren door kuys
Geplaatst: 6 december 200717 jaren comment_837028 Ik houd gemeene of extreme rates meestal voor me, Maar verplicht raten. Dus vooruit. Sorry maar ik vind hem niet mooi. Simpele reden is dat ik het niet op vuurwerk vind lijken . Die copyright Gebeuren vind ik een beetje overbodig en onnodig en staalt vreselijk in de weg. Het eenigste wat het doet is je tekst in roodwitblauw boven aan. 3.5
Geplaatst: 6 december 200717 jaren Auteur comment_837040 Oke, maar dat copyright gedoe heb ik gedaan omdat ik vorige keer ook een Wallpaper maakte zonder enige naam ofzo en ik die later vervolgens op andere site's zag, dit heb ik liever niet dus vandaar. Niet dat ik het voor de lol ofzo doe:P.
Geplaatst: 6 december 200717 jaren comment_837067 als achtergrond van een sig zou het zeer goed uitzien, maar dit vind ik eerlijk gezegd helemaal niks. Lijkt gewoon niet op vuurwerk 3/10
Geplaatst: 6 december 200717 jaren comment_837072 Het lijkt meer op een waterstofbom explosie of zoiets dan normaal vuurwerk. En dan de letters onderin. Veel te groot en als je al het copyright hebt staan hoef je het egt niet nog een keer te typen. 3/10
Geplaatst: 6 december 200717 jaren comment_837150 ik vind het eigenlijk nog niet eens lijken oo vuurwerk 2/10
Oud en Nieuw begint alweer aan te komen, vandaar dat ik een vuurwerk wallpaper heb gemaakt.
Ik hoop dat jullie em mooi vinden
Kijken is reageren.
Kuys
Bewerkt: door kuys