Jump to content
Geplaatst:
comment_837071

Derde trailer

Het is weer bijna zover, de derde trailer. Om tientallen verschillende topics voor te zijn, hier een topic waarin je alles kwijt kan over dingen die je in de trailer hebt ontdekt. Binnenkort verschijnt er ook een poll over de trailer, dus ook die is niet nodig om aan te maken. Om te voorkomen dat het onoverzichtelijk wordt, zullen alle topics buiten deze en de toekomstige poll gesloten worden!

Dit topic gaat nu nog op slot, om 21.00 zal deze open gaan!

Regels:

• Dit topic is niet om je mening te melden over de trailer, daar komt een ander topic van!
  • Alleen feiten en eventueel bijbehorende discussie, een post als "goed gezien" of "erg leuk" is hier niet toegestaan.
  • Gebruik voor je post de zoekfunctie van dit topic (te vinden links onderin het topic), zodat iets niet vaker wordt genoemd.

Iedereen veel plezier met het kijken naar de nieuwe trailer, en hopelijk ontdekken we veel nieuwe dingen!

Er zijn hoge resolutie screencaps (1280 X 720 pixels) van de trailer gemaakt die je in de galerij kunt vinden.

Deze screencaps zijn dus handig voor het vinden van details.

• Reacties 303
  • Bezichtigingen 30.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_841932

Mij heb je in ieder geval overtuigd, goed uitgewerkt ook patrick!

Ik had dit vermoeden ook al, maar had te weinig tijd en zin om dit vermoeden te gaan onderzoeken ;)

Toch wel blij dat iemand anders het voor me heeft gedaan...

Geplaatst:
comment_841957
Mij heb je in ieder geval overtuigd, goed uitgewerkt ook patrick!

Ik had dit vermoeden ook al, maar had te weinig tijd en zin om dit vermoeden te gaan onderzoeken ;)

Toch wel blij dat iemand anders het voor me heeft gedaan...

ik had dit al gevonden in rij zeven, maar patrick heeft het beter uitgewerkt

Bewerkt: door strandpop

Geplaatst:
comment_842026
gallery_1_5_46012.jpg
Ik was gister nog wat aan het bladeren in de screenshots om een beter idee van het straten patroon en de bruggen te krijgen.

Als eerste zag ik dat het strand van Coney Island (in GTA4 onder de naam Hove beach) redelijk dichtbij de Broker Bridge ligt. Dit aangezien de rare toren die je op het onderstaande screenshot ziet een oude parachute jump toren die nog stamt uit de tijd van de 1939 New York World's Fair. Deze toren ligt in GTA4 waarschijnlijk ook langs het strand dus ik denk dat bij die toren ongeveer het zuiderlijkste punt is wat je op Broker eiland kan komen (al kan het natuurlijk nog schuin zuiderlijker aflopen).

med_gallery_80_88769.jpg

Helaas kwam een nieuwsbericht tussen door maar nu de rest van mijn verhaal:

In de galerij was ik dus bezig met alle screenshots te vergroten om details te ontdekken. Toen zag ik het volgende screen:
med_gallery_80_47540.jpg
Het volgende detail:
post-1-1197564348.jpg

Op het gebouw wat achter Niko staat zie je de tekst Woodfellas staan. Woodfellas is natuurlijk een verwijzing naar de film Goodfellas. Deze film speelt zich voor een groot gedeelte in Brooklyn af (in GTA4 Broker) en behalve dat kwam in deze film natuurlijk de acteur Ray Liotta voor die de stem van Tommy Vercetti heeft ingesproken.

Dat zijn 2 dingetjes die mij gister waren opgevallen. Behalve dit heb ik nog wel meer details gevonden, maar ik denk dat die al genoeg hier zijn genoemd of niet noemenswaardig zijn.
Geplaatst:
comment_842241

Ik heb gevonden dat de Empire State Building in de trailer is. Helemaal in het begin waar het Blijheidsbeeld staat (je moet ff wennen aan die naam). Het is de zelfde top dus denk ik de zelfde gebouw.

Geplaatst:
comment_842266

Als je op wikigta kijkt dan staan alle bekende gebouwen vermeld die voorkomen in GTA IV.

Zoals het flatiron building,empire building, chrysler building, st patricks cathedral, statue of happiness, enz...... ^_^

Bewerkt: door Joriz
link naar betreffende pagina :)

Geplaatst:
comment_844321
Bij dat vuurgevecht in die opslagruimte heb ik iets schokkend gezien. Er staat op een kartonnen doos 'Cola' . Rockstar gebruikt nooit echte namen van merken of steden ofzo, maar toch staat er cola. Misschien aanschouwen ze dit als een woord en geen productnaam maar toch...

gtaivcolalh8.png

Cola is ook geen merknaam, anders zou de River-cola, de C1000 cola enzo ook niet mogen bestaan. Coca Cola is dan wel weer beschermt, maar cola mag iedereen gebruiken :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.