Jump to content
Geplaatst:
comment_837125

Ik wil dus een nieuwe pc kopen, voor op mijn kamer. Ik ben van plan WoW te gaan kopen en dat dan op die pc te gaan spelen. Die pc moet dus aan deze requirements voldoen:

- Intel Pentium® IV 1.5 GHz or AMD XP 1500+ MHz

- 1024 MB RAM

- 64 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as NVIDIA® GeForce™ FX 5700 class card or above

Ik zou dus echt niet weten welke pc ik moet kopen, want er zijn er echt teveel.

Mijn vraag is dus: Welke pc is hiervoor geschikt?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_841290
ja voor 45 euro ja maar dan heb je nog een bacher ding.

Nee, voor AMD is dat het middensegment. Net zoals bij Intel die het middensegment op 100 - 130 euro heeft zitten. Het zijn helemaal geen bagger dingen, opzich kan je er wel een jaartje of 4 mee vooruit. Duurder hoeft niet altijd beter te betekenen.

Geplaatst:
comment_841548

Zoals hier de hele tijd wordt gezegt: voor WoW heb je geen dikke PC nodig. Ahem is niet waar :N Die specs die daar staan zijn een lachertje je maar als je met zn 80igen in een Battleground staat (40 tegen 40) Ben je met zo'n systeem niet blij!. Dan komt een dual core en 8800 GT wel van pas. Maargoed, voor zo'n video-kaart en processor kun je het moederbord en de voeding betalen en dan ben je blut :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.