Geplaatst: 7 december 200717 jaren comment_837858 Hey, ik weet niet of mijn brander ook dvd's kan branden, gewone cd's doet hij gewoon perfect. ik denk een simpele vraag, ik heb wel ook een dvd speler op mijn pc. ik moet dit weten voordat ik een partij dvd's koop anders heb ik daar niks aan. alvast bedankt radio
Geplaatst: 7 december 200717 jaren comment_837896 heel simpel. Kijk op je dvd rom speler of er Dvd Rw op staat en anders ga je naar deze computer en dan kijk je of je een Dvd-Rw station ziet. heb je dit allemaal niet dan heb je gewoon een dvd speler. Bewerkt: 7 december 200717 jaren door nick11123
Geplaatst: 7 december 200717 jaren Auteur comment_837907 damn, er staat bij deze computer DVD-station (:F) en op de dvd speler staat alleen het logo van DVDrom ik denk dat het er geen is
Geplaatst: 8 december 200717 jaren comment_838509 dit had ik ook toen kocht ik een dvd brander maar nu heb ik eens nieuwe pc met dvd brander en alles.
Hey,
ik weet niet of mijn brander ook dvd's kan branden, gewone cd's doet hij gewoon perfect.
ik denk een simpele vraag, ik heb wel ook een dvd speler op mijn pc.
ik moet dit weten voordat ik een partij dvd's koop anders heb ik daar niks aan.
alvast bedankt
radio