Geplaatst: 12 januari 200520 jaren comment_79355 Ik vond het wel eens intresdsant om te vragen aan jullie wat jullie van het spel ''Timesplitters'' vinden, en andere dingen wat je er nog over wilt zeggen nou geef je mening ik vind de timesplitters spellen vet cool en vooral dat je je eigen levels kunt bouwen enzo. mijn lievelings spel (vol verwachting klopt mijn hart!) ik hoop dat timesplitters 3 snel uitkomt en vertel ook ff wat jullie in timepsplitter 3 willen hebben enzo. GR. Death333
Geplaatst: 12 januari 200520 jaren comment_79359 kun je aub ff uitleggen wat timesplitter voor een game is
Geplaatst: 12 januari 200520 jaren comment_79370 Ik vind timesplitters een mega cool spel, wel een van de beste shooters op de op de ps2. Ik heb wel alleen een demo van timesplitters 2, maar ik heb de multyplayer gespeeld bij een vriend die het spel wel heeft. Ik hoop dat de nieuwe nog beter wordt dan de vorige kun je aub ff uitleggen wat timesplitter voor een game is timespitters is een zalige reeks van een-van de beste shootgames op de ps2! Er zij(volgens mij) al 3 games van op de markt gekomen, de 3de komt binnenkort uit. Kopen dusss
Ik vond het wel eens intresdsant om te vragen aan jullie wat jullie van het spel
''Timesplitters'' vinden, en andere dingen wat je er nog over wilt zeggen
nou geef je mening
ik vind de timesplitters spellen vet cool en vooral dat je je eigen levels kunt bouwen enzo.
mijn lievelings spel
(vol verwachting klopt mijn hart!) ik hoop dat timesplitters 3 snel uitkomt en vertel ook ff wat jullie in timepsplitter 3 willen hebben enzo.
GR. Death333