Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_838357

Tussen de 60 en 69 euro voor zowel de PS3 als Xbox 360 versie. Ook komt er voor beide console's een speciale versie met extra's die voor zo'n 80 a 100 euro over de toonbank zal gaan. Kijk ook even rond bij verscheidene internetshops, daar kun je ook al prijzen zien.

Geplaatst:
comment_838362

Ik zag op de site van bart smit dat de special edition 100 euro gaat kosten. Ik ga 'm wel kopen, samen met, of iets nadat ik m'n Xbox 360 elite bij elkaar heb

Geplaatst:
comment_838573
Tussen de 60 en 69 euro voor zowel de PS3 als Xbox 360 versie. Ook komt er voor beide console's een speciale versie met extra's die voor zo'n 80 a 100 euro over de toonbank zal gaan. Kijk ook even rond bij verscheidene internetshops, daar kun je ook al prijzen zien.

Ik denk 75 eerder, de echt gehipte games kosten meestal 75

Geplaatst:
comment_838592
Misschien € 250-; :?

250?! Volgens mij ben je dronken, want alleen GTA IV kost rond de €60 euro en die Special Edition rond de 100 euro. ^_^

Edit: Op sommige internet website's kan je hem voor €63,- pre-orderen.

Bewerkt: door Gangsta

Geplaatst:
comment_838899
Ik denk 75 eerder, de echt gehipte games kosten meestal 75
Dat heb ik alleen meegemaakt met Ratched & Clanck Tools Of Future en Uncharted Drakes Fortune.

Ga er maar vanuit dat hij rond de 60 a' 65 zal kosten in de winkel. Overal is het wel anders, weet wel dat er op het internet je bij verschillende sites meestal 10 euro eraf kan halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.