Jump to content
Geplaatst:
comment_838402

Hey iedereen,

Ik overweeg om met mijn geld van nieuwjaar een playstation 3 te kopen maar ik heb nog 2 vraagjes.

1. Mijn tv is een Panasonic Quintrix 100 hz. Zou die sterk genoeg zijn om mooie graphics weer te geven? Zullen de graphics veel verschil geven met een Playstation 2?

2. Wat is het verschil tussen een goedkope of een dure Playstation 3?

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_841037
Een Nintendo Wii + Mario Galaxy, dat wil een gamer nog meer :puh:

In plaats van een Sony Bravia TV en een 60GB Playstation 3 kan je wel drie Nintendo Wii's met Mario Galaxy kopen geloof ik :7

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_848429

Ik heb mijn PS3 40 GB binnen. Alleen als ik mij wil aansluiten bij de PS-netwerk of media dingen wil opzoeken,... staat er dat er geen netwerkkabel aangesloten is. Wat is dat? Moet ik dat bijkopen?

Geplaatst:
comment_848526
Ik heb mijn PS3 40 GB binnen. Alleen als ik mij wil aansluiten bij de PS-netwerk of media dingen wil opzoeken,... staat er dat er geen netwerkkabel aangesloten is. Wat is dat? Moet ik dat bijkopen?

Een netwerk kabel is een kabel waar internet doorheen gaat. Waarschijnlijk zit die ook in in je computer.

Misschien heb je een draadloze router. In dat geval kan je gewoon ergens bij netwerkinstellingen draadloos netwerk selecteren en zo zul je ook internmet krijgen.

Heb je geen draadloze router, dan moet je of een netwerkkabel kopen, of je kan ook een draadloze router kopen maar een netwerk kabel lijkt mij het makkelijkste als het niet al te veel werk is om die aan te leggen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_848544

Een netwerk kabel is een kabel waar internet doorheen gaat. Waarschijnlijk zit die ook in in je computer.

Misschien heb je een draadloze router. In dat geval kan je gewoon ergens bij netwerkinstellingen draadloos netwerk selecteren en zo zul je ook internmet krijgen.

Heb je geen draadloze router, dan moet je of een netwerkkabel kopen, of je kan ook een draadloze router kopen maar een netwerk kabel lijkt mij het makkelijkste als het niet al te veel werk is om die aan te leggen.

Bij netwerkinstellingen in PS3?

Geplaatst:
comment_848557

Bij netwerkinstellingen in PS3?

Ja, helemaal op het begin als je je verbinding nog moet opzetten, dan kun je een keuze maken tussen een draadloze verbinding, of een verbinding met een netwerkkabel ;)

Geplaatst:
comment_848783
Een Nintendo Wii + Mario Galaxy, dat wil een gamer nog meer :puh:

In plaats van een Sony Bravia TV en een 60GB Playstation 3 kan je wel drie Nintendo Wii's met Mario Galaxy kopen geloof ik :7

Nee man! Veel meer! Ik denk zo'n drie Nintendo Wii's, Mario Galaxy en een nieuwe computer :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.