Geplaatst: 9 december 200717 jaren comment_839317 kan iemand me ff helpen bij sommige mods zie ik een plaatje van de binnekant van de auto hoe krijk ik zo'n beeld of wat moet ik er voor doen met camera change lukt et ni
Geplaatst: 9 december 200717 jaren comment_839335 kan iemand me ff helpen bij sommige mods zie ik een plaatje van de binnekant van de auto hoe krijk ik zo'n beeld of wat moet ik er voor doen met camera change lukt et ni De meeste mensen doen dat met het programma Cam Hack. Deze is >>hier<< te downloaden. Als je het bestand gedownload hebt open je het met Winrar, deze vind je >>hier<<. In de readme staat alles piekfijn uitgelegd, dus kijk daar voordat je ermee gaat klooien.
Geplaatst: 9 december 200717 jaren Auteur comment_839409 kan iemand me ff helpen bij sommige mods zie ik een plaatje van de binnekant van de auto hoe krijk ik zo'n beeld of wat moet ik er voor doen met camera change lukt et ni De meeste mensen doen dat met het programma Cam Hack. Deze is >>hier<< te downloaden. Als je het bestand gedownload hebt open je het met Winrar, deze vind je >>hier<<. In de readme staat alles piekfijn uitgelegd, dus kijk daar voordat je ermee gaat klooien. bedankt daar zit ckr ook een speedmeter op he (l)?edit: werkt niet edit2: heb toch Bewerkt: 9 december 200717 jaren door bef|beertje
kan iemand me ff helpen bij sommige mods zie ik een plaatje van de binnekant van de auto hoe krijk ik zo'n beeld of wat moet ik er voor doen met camera change lukt et ni