Geplaatst: 12 januari 200520 jaren comment_79535 Ik heb op mijn data nu 60% of meer. Ik moet nog 2 missies van Zero doen,nog 4 op de Airtstrip Graveyard,nog 1 van Madd Dogg,en ik moet er nog een paar bij woozie doen(Met die key kard en met Millie nog).Ik kan geen een van al die missies <_< <_< <_< Ik zo zo graag terug naar Los Santos gaan Bewerkt: 12 januari 200520 jaren door Dragonmaster
Geplaatst: 12 januari 200520 jaren comment_79840 Ja je kunt dat eerste filmpje skippen maar als er dan opkomt wat je moet doen dan kun je niet meer skippen en dan springt ie in dat filmpje direct al van het dak... Je moet zo'n auto pakken die staat denk 10 meter verderop( staat ook op je radartje als een stip aangegeven dacht ik) met achterin allemaal dozen en daar springt hij dan in maar je moet wel naar zelfde plek rijden als hij die kant oploopt, want als je dat niet doet dan kan ie gaan springen en is hij dood..
Geplaatst: 13 januari 200520 jaren Auteur comment_80264 Maar hij springt in het 2de filmpje al Bewerkt: 13 januari 200520 jaren door Dragonmaster
Ik heb op mijn data nu 60% of meer.
Ik moet nog 2 missies van Zero doen,nog 4 op de Airtstrip Graveyard,nog 1 van Madd Dogg,en ik moet er nog een paar bij woozie doen(Met die key kard en met Millie nog).Ik kan geen een van al die missies <_< <_< <_<
Ik zo zo graag terug naar Los Santos gaan
Bewerkt: door Dragonmaster