wat vind je het best om mee te draaien, dan bedoel ik dus kwaliteit en techniek om op een fuif, feestje, club,... mee te draaien of gewoon thuis als hobby 9 leden hebben gestemd
-
1. soorten:
-
vinyl5
-
cd's1
-
laptop of pc met programma vb: traktor, virtual dj,...1
-
laptop en virtual vinyl1
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
ik kies voor vinyl, daar zit het hem in de handen en techniek van de dj, niet vooraf alles programmeren en mixen, live draaien is echt niet zo gemakkelijk zoals het lijkt
maar met een laptop is het wel goed voor amateurs op een gewoon feestje te draaien
hierbij heb ik niets tegen dj's die met de laptop live draaien en de muziek zelf maken
ik heb veel respect voor goede dj's met techniek, en zo vindt je er niet zoveel.
ik ben dus vinyl en drum and bass fanaat in hart en ziel en zelf vinyl dj en ik gebruik enkel de laptop voor samples af te spelen als ik deze niet vind op vinyl of om mixen te recorden en dan aan vrienden te laten horen
maar illegale kopien haat ik, elke zichzelf respecterende dj koopt zijn muziek en download die niet, om te draaien moet je dan natuurlijk wel een bedragje over hebben maar dan is het pas echt leuk, zoeken achter goede muziek,...
en nu jullie???
Bewerkt: door mathi