Jump to content
Geplaatst:
comment_840788

GTA4 stond oorspronkelijk gepland om uit te komen eind oktober. Er zouden 3 trailers komen, waarvan de eerste uit is gekomen eind april, de 2e eind juni en de 3e zou uit moeten komen voor eind oktober. Dat zijn dus 3 trailers binnen een tijdbestek van 6 maanden. Dus gemiddeld 2 maanden er tussen.

Toen GTA4 was uitgesteld, werd dit gelijk voor een half jaar gedaan. Het is aannemelijk dat het zó ver is uitgesteld, zodat ze in ieder geval ruimmmmm genoeg tijd hebben om het spel te voltooien. Immers, als Rockstar het spel maar 1 maand had uitgesteld, en dat toch te krap blijkt te zijn en het spel wéér uitgesteld moet worden, verliest Rockstar haar geloofwaardigheid.

Aangezien ze nu de 3e (en laatste) trailer hebben gereleased, lijkt het mij dat ze toch echt dat het spel vrijwel compleet is en dat ze in de laatste fase verkeren van ontwerpen. Er duiken de laatste tijd ook veel screenshots op en de boxart is ook al bekend gemaakt. En gezien de gebruikelijke informatiestroom van Rockstar (om de 2 maanden een nieuwe trailer), gok ik dat GTA4 uitkomt over 2 maanden, ergens halverwege februari!!!!!

Wat denken jullie en vinden jullie van mijn 'berekeningen'?

• Reacties 63
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_841205
Volgens mij zal GTA IV uitkomen ergens in januari, aangezien bijna iedereen geld krijgt tijdes de vakantiedagen, en dan zeker geld zal overhouden voor GTA te kopen :schater: .

Een vraagje, komt GTA in amerika en europa op dezelfde datum uit, of is dit nog niet bekend?

meestal is gta in europa een paar dagen later (ik meen bij de pc versie van gta sa 4 dagen)

Helaas kan je hem voor de xbox en ps3 niet zo makkelijk downloaden om hem toch nog even 4 dagen eerder te kunnen spelen en hem daarna kopen.

Zou leuk zijn..

Maar dat het in Europa 4 dagen later uit komt heeft toch ook wel zijn charmes. Je ziet overal filmpjes en screens verschijnen en dan zit jij ahh.. had ik hem maar.

Ik gok dat Rockkie het gewoon zo lang mogelijk uitsteld. (dus ergens in eind maart begin april)

Bewerkt: door XIDESIGN

Geplaatst:
comment_841208

Maar aan het wachten zit ook een nadeel... Als je die filmpjes bekijkt op YouTube van mensen die hem al hebben denk je bij jezelf: "Godverdomme... Had ik die fucking spel maar!"

Bewerkt: door Harrison

Geplaatst:
comment_841581

Ik denk dat hij rond 1 Maart zal uitkomen.

De game lijkt al aardig af, en ik denk dat Rockstar dit zal doen om het een klein beetje 'goed te maken' met de GTA-fans. :D

Geplaatst:
comment_841769
Eigenlijk was de uitstel bedoeld om meer exemplaren te maken voor de PlayStation 3, omdat de Blu-Ray technologie een beetje ingewikkeld was...

? kan me voorstellen dat blu-ray meer problemen opleveren maar denk niet dat dat de reden is.

Hoe kom je aan de informatie als ik vragen mag?

Geplaatst:
comment_841783

Met Blu-Ray had het niet te maken. Het is om de Framerates. GTA heeft daar altijd wel wat problemen. Bij GTA IV wilde ze dat goed oplossen en ook de graphics nog op poetsen.

Volgend mij zal GTA IV in maart komen. We moeten nog ene site update krijgen en dan moet GTA Iv nog door de keuring en kennende zouden ze daar wel nog problemen kunnen krijgen.

Bewerkt: door MNC3

Geplaatst:
comment_841945

nou van mij mag hij morgen in de schappen liggen! Maart duurt wel erg lang en ik begin nu al zweet handjes te krijgen! dat voorspelt nog wat! Ik denk dat hij gewoon maart in de winkel ligt tenzij rockstar indd en goedmakertje voor de fans wil doen voor het lange wachten...

Geplaatst:
comment_841975
Eigenlijk was de uitstel bedoeld om meer exemplaren te maken voor de PlayStation 3, omdat de Blu-Ray technologie een beetje ingewikkeld was...

? kan me voorstellen dat blu-ray meer problemen opleveren maar denk niet dat dat de reden is.

Hoe kom je aan de informatie als ik vragen mag?

Van mensen van YouTube en van filmpjes... Kan ook natuurlijk zijn dat ze het gewoon terplekken verzinnen die idioten...

Geplaatst:
comment_842223

Mensen, laten we nu maar gewoon uitgaan van de laatst mogelijke release datum, dat is als ik het goed heb 30 April. Als Grand Theft Auto IV dan toch eerder komt dan valt het altijd mee. Mensen hebben ook nooit meer gedult he :N

Greetz,

Black Force

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.