Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_841065

Ty :puh:

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   return 1;
}

Hoe doe ik dat bij die gebeurenissen Dat iedereen op de server een boodshap krijgt met .. has logged ..

PS: say to her that i didn't see that in wiki

and i feel like an idiot

XD

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.

Geplaatst:
comment_841076

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[48];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), "%s has joined the server.", pName);
SendClientMessageToAll(0xAAAAAAAA, string);
return 1;
}

&

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[56];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));

switch(reason)
{
	case 0: format(string, sizeof(string), "%s has left the server. (Timeout)", pName);
	case 1: format(string, sizeof(string), "%s has left the server. (Leaving)", pName);
	case 2: format(string, sizeof(string), "%s has left the server. (Kicked)", pName);
}

SendClientMessageToAll(0xAAAAAAAA, string);
return 1;
}

Staat notabene op de Wiki van SA:MP zelf, zowel in het nederlands als in het engels.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.