Jump to content
Geplaatst:
comment_74704

Ik ben nog geen Topic tegengekomen over zelfgemaakte filmpjes dus bij deze,,

PLaats hier al je zelf gemaakte filmpjes van San Andreas!!

SUCSES!! ik ben benieuwd naar het resultaat.

PS Maak gebruik van de youtube BB code!

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 89.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_541860

Whahaha, ik heb eerlijk gezegd nog nooit van steedmod gehoord. Ik heb gewoon volle bike skills.

Verder val ik vaak zat van mijn motor, maar dat is niet boeiend om te laten zien toch?

Oke :) Maar hoe heb je die ene truc gedaan, die motor ging draaien en draaien en toen zat jij erop :bonk:

Welke bedoel je? Zeg maar na hoeveel minuten. Maar moet je maar eens proberen van een normale schans,

volle skills hebben en dan naar achteren leunen en naar links of rechts sturen.

En DX11, fijn dat je ze leuk vond. :D

Geplaatst:
comment_541866

Whahaha, ik heb eerlijk gezegd nog nooit van steedmod gehoord. Ik heb gewoon volle bike skills.

Verder val ik vaak zat van mijn motor, maar dat is niet boeiend om te laten zien toch?

Oke :) Maar hoe heb je die ene truc gedaan, die motor ging draaien en draaien en toen zat jij erop :bonk:

Welke bedoel je? Zeg maar na hoeveel minuten. Maar moet je maar eens proberen van een normale schans,

Bij 1 minuut 13

Geplaatst:
comment_541871

Owja, die hehe. Ik werk met SA control center, daarmee kan je je laatste voertuig naar jezelf toe spawnen.

Soms gaat dat mis en dan gaat dat voertuig als een gek spinnen en vliegt dan weg ofzo, als je dan heel snel

er dichtbij op enter drukt, dan stap je op en vlieg je een stukje mee. Het ziet er wel vet uit.

Maar dat opstappen terwijl je valt heet een fallgrab, die kan je zo doen:

Of zo met een motor:

Er zijn nog meer varianten van, maar die heb ik nu even niet bij de hand.

Geplaatst:
comment_541880
Owja, die hehe. Ik werk met SA control center, daarmee kan je je laatste voertuig naar jezelf toe spawnen.

Soms gaat dat mis en dan gaat dat voertuig als een gek spinnen en vliegt dan weg ofzo, als je dan heel snel

er dichtbij op enter drukt, dan stap je op en vlieg je een stukje mee. Het ziet er wel vet uit.

Maar dat opstappen terwijl je valt heet een fallgrab, die kan je zo doen:

Of zo met een motor:

Er zijn nog meer varianten van, maar die heb ik nu even niet bij de hand.

Wauw :bonk: echt super goed :klap::bonk: ik ben er helemaal wild hahahah, echt mooi!!!!!!

Geplaatst:
comment_541893

Whaha, ik ben maar een ammateur vergeleken met sommige! Op deze site vind je veel over gta stunts:

>>> Door Dutchy3010: Reclame verwijderd...<<<

Daar kan je handige mods vinden, tutorials en vette videos!

Geplaatst:
comment_544603

Ik heb weer een nieuw filmpje gemaakt :D :D

Een clanevent van mijn clan in MTA van gisteravond :D

Hier te vinden:

En ik ben weer een nieuwe film aan het uploaden :D

Edit: Hij is online:

Hij is wat vaag maar dat hoort erbij :D

Edit: Mijn nieuwste Film: Viva Las Vegas!

Even wachten nog :puh:

Bewerkt: door Stefantjuh

Geplaatst:
comment_545944

Waar heb je BMX plaatje vandaan gehaald?

sorry voor het offtopic

Geplaatst:
comment_550324

Ik heb er ook een gemaakt, van de laatse missie (end Of the Line). Hij duurde best lang, daarom heb ik em ingekort en de onbelangrijke stukjes eruit geknipt. Nu duurt ie ''nog maar'' 12 minuten of zoiets...Alleen...Hij is een beetje saai naar een tijdje...Ik upload em zo meteen, hij staat op m'n vaders pc:P...Ik edit zometeen ff...

EDIT: Hij is te groot voor op YouTube...Ik zet em in de downloadsectie...

EDIT: :ch: Ook dáár is ie te groot voor...

Laatste hoop: google video :$ :cab:

EDIT: OOOK NIET...pech dan maak ik wel een andere

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.