Jump to content
Geplaatst:
comment_74704

Ik ben nog geen Topic tegengekomen over zelfgemaakte filmpjes dus bij deze,,

PLaats hier al je zelf gemaakte filmpjes van San Andreas!!

SUCSES!! ik ben benieuwd naar het resultaat.

PS Maak gebruik van de youtube BB code!

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 89.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1191721
Er zijn meer van zulke kranen in GTA San Andreas hoor. Denk aan de kraan achter de Doherty Garage in San Fiero ...
De kraan op het bouwterrein in Doherty is hiervoor niet geschikt, deze heeft namelijk geen magneet maar een sloopkogel. Prima om auto's te slopen maar niet om ze in een Dumper te laden. :7
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1202142
Er zijn meer van zulke kranen in GTA San Andreas hoor. Denk aan de kraan achter de Doherty Garage in San Fiero ...
De kraan op het bouwterrein in Doherty is hiervoor niet geschikt, deze heeft namelijk geen magneet maar een sloopkogel. Prima om auto's te slopen maar niet om ze in een Dumper te laden. :7

Ja oke, dat weet ik nou ook niet uit mijn hoofd, maar ik weet wel zeker dat er een kraan met een magneet bij de Import/Export staat. ^_^

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1255693

een gezonken schip op de bodem van de zee. geet sa mp dan loopt mijn spel vast. als hij niet laad is het mijn schuld niet.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Zet de BB code niet vetgedrukt.

Geplaatst:
comment_1255963

Tuurlijk joh claud, ben jij de enigste met een ufo in het spel.

Als je het nog steeds gelooft ben je echt dom

1. Er is nooit hard bewijs gewwest

2. In de gamefiles zijn nooit ufos gevonden dus hoe kan hij dan bestaan?

Dit si net zoals bigfoot, ghost cars etc. een mythe.

Geplaatst:
comment_1256336

Ook in dit topic wordt er geen discussie gevoerd over het bestaan van ufo's in het spel GTA SA. Het is allang bewezen dat die niet in het originele spel voorkomen. Een vriendelijk verzoek om deze keer niet inhoudelijk te reageren op het laatste filmpje van claud. Om deze onnodige discussie te voorkomen.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1313731
Ik weet het is lang geleden dat ik hier actief was(de meeste zullen mij niet of niet meer kennen) maar hier is een nieuw stunt filmpje van mij:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/312431.html

dat wilde ik gewoon delen met jullie ;)

Leuk filmpje. In het begin staat er dat je ook met vliegtuigen gaat stunten, maar verder in het filmpje zie ik geen vliegstunts? Leuk dat er wat muziek onder staat, dat maakt het altijd leuker!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.