Geplaatst: 12 december 200717 jaren comment_841372 ik kwam deze screenshot tegen maar het valt mij op dat er drie dezelfde vrouwen lopen. die vrouw met dat witte shirt, die net rechts van de persoon op de voorgrond staat die vrouw vrouw de linker geparkeerde taxi met een handtas en die vrouw met dat groene shirt een klein stukje naar rechts ik dacht gehoord te hebben dat er veel verschillende personen rond zouden lopen en hier zie ik dus al drie dezelfde. dit zegt natuurlijk niet veel aangezien het spel nog in ontwikkeling is, maar toch..
Geplaatst: 14 december 200717 jaren comment_842910 Ben jij dan geen Nederlander Danielb? Maarja, terzijde, het zou ook wel leuk zijn als GTA: IV - niet zoals bij andere GTA's - hele verschillende peds zou hebben ja ik ben wel een nederlander, ik moet zelf ook altijd wat te zeiken hebben hoor ik vind het ook wel beter als ze daar veel tijd aan besteden
Geplaatst: 16 december 200717 jaren comment_844000 Maarja, zou wel leuk zijn als sommeige voetgangers hetzelfde zijn, alleen dan sommige gehandicapt zijn Dan zijn ze makkelijker dood te schieten
Geplaatst: 16 december 200717 jaren comment_844149 Ik liet hem open aangezien ik dacht dat het nog een leuk topic kon worden. Helaas heb ik me daarin vergist, aangezien er de laatste posts geen discussie-posts of iets dergelijks geplaatst zijn. Daarom:
ik kwam deze screenshot tegen maar het valt mij op dat er drie dezelfde vrouwen lopen.
die vrouw met dat witte shirt, die net rechts van de persoon op de voorgrond staat
die vrouw vrouw de linker geparkeerde taxi met een handtas
en die vrouw met dat groene shirt een klein stukje naar rechts
ik dacht gehoord te hebben dat er veel verschillende personen rond zouden lopen en hier zie ik dus al drie dezelfde.
dit zegt natuurlijk niet veel aangezien het spel nog in ontwikkeling is, maar toch..