Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Heeft er iemand een pictogram van Rockstar North voor mij en ook eentje van Rockstar Games?

Featured Replies

Heeft er iemand een pictogram van Rockstar North voor mij en ook eentje van Rockstar Games?

Als je bij Google ''Rockstar (North) Logo'' invult krijg je ze meteen. :)

Maar hier is waar je om vroeg: :bier:

00041592.jpgrockstar-north-logo.jpg

De gele is Rockstar en de blauwe is rockstar North. :Y

Edited by ..::GhostRider::..

• Author

Ik zoek echt een pictogram

wat is dan het verschil tussen een pictogram en de logo's die de bovenstaande posters hebben gegeven? een logo is inderdaad het symbool voor een bedrijf, maar een pictogram voor 'Rockstar North' en 'Rockstar Games' is er naar mijn weten niet en zal je dus uitkomen op hun 'logo' ookwel 'pictogram'. misschien kan je wat beter uitleggen wat je bedoeld :$

gr. jeroen

wat is dan het verschil tussen een pictogram en de logo's die de bovenstaande posters hebben gegeven? een logo is inderdaad het symbool voor een bedrijf, maar een pictogram voor 'Rockstar North' en 'Rockstar Games' is er naar mijn weten niet en zal je dus uitkomen op hun 'logo' ookwel 'pictogram'. misschien kan je wat beter uitleggen wat je bedoeld :$

gr. jeroen

Een pictogram is bijvoorbeeld een kleeeiiin Plaatje op je Beeldscherm om een Bepaald programma mee uit te beelden. ;)

Hij bedoelt een pictogram, een bureaublad icoontje... Denk ik.

Druk met je rechter muisknop op je map, klik dan op tabblad ''Aanpassen'' en klik op: 'Afbeelding Kiezen'.

Selecteer dan je R*North plaatje.

gr. jeroen

Een pictogram is bijvoorbeeld een kleeeiiin Plaatje op je Beeldscherm om een Bepaald programma mee uit te beelden. ;)

daar ben ik het mee eens maar wat is dan het verschil tussen de al geposten logo's? maar ik geloof dat de oplossing zojuist gepost is... :) (Y)