December 13, 200718 yr Als ik een server in ga, en ik ga een poppetje kiezen, als ik dan ook maar één keer opzij ga, krijg ik een error En dit is ook bij allemaal andere servers, dus mijn vraagje is Weet iemand het? Alvast bedankt
December 24, 200718 yr Probeer eens GTA San Andreas en SA:MP opnieuw te installeren. Mods moet je zoiezo niet gebruiken, dat veroorzaakt veel problemen. Trouwens, welke versie van Windows heb je? Met XP zal het probleemloos moeten werken, Vista levert niets dan problemen op.
December 26, 200718 yr Author Ik heb Vista xDD Maar is er niet iets van een bestandje wat ik moet verwijderen of downloaden ofzo? EDIT: Ik heb geen MODS .. Ik had het wel, maar ik heb San Andreas helemaal opnieuw geïnstalleerd, en Sa:mp ook... Dus het ligt denk ik aan Vista (Off-Topic: HEEEY FLYING XD) Edited December 26, 200718 yr by -Paul
December 26, 200718 yr Probeer San Andreas en Sa:mp in een andere compatibiliteit-modus de draaien. (en eventueel als Administrator uitvoeren) ( Rechtermuisknop op het .exe bestand >> Eigenschappen >> Compatibiliteit )
Als ik een server in ga, en ik ga een poppetje kiezen, als ik dan ook maar één keer opzij ga, krijg ik een error
En dit is ook bij allemaal andere servers, dus mijn vraagje is
Weet iemand het?
Alvast bedankt