Geplaatst: 13 december 200717 jaren comment_842364 Hallo, weet iemand iets van een mogelijk nieuwe SSX? Want ik heb al 2 jaar niks gehoord van EA, behalve dat het zeer matige SSX Blur voor de WII uitkwam. Ik wacht op een nieuwe officiele ssx. Apple-Mac
Geplaatst: 14 december 200717 jaren comment_842713 Is er dan een nieuwe SSX in de maak? Vaak duren deze games drie jaar totdat ze uitkomen... SSX Blur is al vol in de aanslag hoor! Je kan het nu al bestellen op Wehkamp! Er is ook al een demonstratie gehouden van SSX Blur ergens in januari... Ook is er al een trailer ervan.
Geplaatst: 19 december 200717 jaren comment_845570 is die nieuwste ssx niet alleen voor de wii exclusief? dus eigelijk is er nog géén nieuwe ssx voor xbox of playstation.
Geplaatst: 23 december 200717 jaren comment_849015 Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het met snowboarden of skieen te maken heeft
Geplaatst: 23 december 200717 jaren comment_849052 Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het met snowboarden of skieen te maken heeft Of je probeert eens 10 seconden te besteden aan enige informatieverschaffing, scheelde ook weer een onzinnige post van je.
Hallo, weet iemand iets van een mogelijk nieuwe SSX? Want ik heb al 2 jaar niks gehoord van EA, behalve dat het zeer matige SSX Blur voor de WII uitkwam. Ik wacht op een nieuwe officiele ssx.
Apple-Mac