Geplaatst: 14 december 200717 jaren comment_842851 Zouden jullie het beter vinden dat er in missies Checkpoints komen en dat je niet hellemaal opnieuw moet beginnen als je een foutje maakt? Ik in iedergeval wel
Geplaatst: 14 december 200717 jaren comment_842856 Ik snap hem niet.... Dus je bedoelt een race. Ja die zal er wel inkomen!
Geplaatst: 14 december 200717 jaren comment_842859 Je bedoelt zeker dat je op bepaalde stukjes in een missie even kan stoppen, of dat als je dood gaat dat je gewoon vanaf hetzelfde punt verder kan gaan?
Geplaatst: 14 december 200717 jaren comment_842861 nee hij bedoelt denk ik dat je als een missie speelt, en hij lukt je niet, dat je dan normaal helemaal opnieuw moet beginnen. als er 'checkpoints' inzitten, dan hoef je als de missie mislukt, niet helemaal opnieuw te beginnen, maar kun je verder gaan op een bepaald punt wat je al wel was gelukt in die missie. EDIT gta fan psp, je was me net voor:P Bewerkt: 14 december 200717 jaren door Deja^vu
Geplaatst: 14 december 200717 jaren Auteur comment_842866 Je bedoelt zeker dat je op bepaalde stukjes in een missie even kan stoppen, of dat als je dood gaat dat je gewoon vanaf hetzelfde punt verder kan gaan? Ik bedoel dat als je een missie hebt er bepaalde punten zijn (Checkpoints). En als je dood gaat begin je vanaf het checkpoint dat je het laatst bent gepasseerd. Bv.: Je hebt een missie waarbij je in een fabriek moet binnen graken, iets stelen en dan buiten graken. Dan zetten ze bv de 1e checkpoint bij de ingang van de fabriek en de 2e na het stelen van het document. Jij speelt en je gaat dood net voor het document, dan herleef je bij de ingang van de fabriek. @hierboven: ja dat bedoel ik Bewerkt: 14 december 200717 jaren door michaelfivez
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843123 Misschien, maar als de missie mislukt kun je de missie nooit meer overdoen
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843138 dit lijkt me dus niks. dan word het veel te makkelijk. en dan zouden ze ook overboord moeten gooien dat je je wapens kwijtraakt als je dood bent geweest. nee dit is dus niks
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843159 Lijkt me niks. Het lijkt teveel op Halo. En dan moet R* alles eruit halen. Want dan kan er geen 'Mission Failed' staan.
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843167 Totaal waardeloos. Totzover is elke gta wel erg makkelijk geweest opzicht. Door jou geniaale idee word dat alleen maar erger en dan is het totaal niet waard om nog te kopen. R* moet kwa dat gewoon doorgaan met zoals het was vind ik. Things will be diffrent. Vind ik wel oké. Maar je moet een game NIet helemaal aanpassen na zoveel delen. En dan ineens heel iets anders te gaan doen. Want ik bedoel wij vinden de game nu leuk zoals hij is.. Toch..?
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843237 in de laatste missie van gta sa op de pc, kon ik wel uit het brandende huis onstnappen, maar na de achtervolging met die brandweerauto kon ik die kerel niet opvangen. mission failed dus, maar toen ik m opnieuw deed, begon ik bij het achtervolgen. misschien dat ze het er dus in hele lange/moeilijke missies instoppeb,
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843305 iedereen heeft dat ze steeds vanaf de achtervolging opnieuw kunnen. dat had ik dus niet. ik moest alles opnieuw doen van die missie.
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843315 als we echt lange missies krijgen tussen de 15-30 min zou het leuk zijn maar er zijn denk ik ook wel missies die je makkelijk in 5 minute uitspeel
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843380 Ik denk dat dat er wel in zal zitten, maar dan alleen bij de erg lange missies .
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843573 Ik denk dat dat er wel in zal zitten, maar dan alleen bij de erg lange missies . ja zoiets denk ik ook . ik weet niet zeker of het een gerucht was of een feid maar er werdt gezegt als je nou een missie doet en je moet wachten tot de volgende dag of die dag daar na dat je dan een andere missie kan doen in de tussen tijd dat lijkt me wel handig
Geplaatst: 16 december 200717 jaren Auteur comment_843915 Oke, eht was misschien ene slecht idee. Maar bij alnge missies dat je dan Skip begin of zo kunt doen als je dat al hebt gespeeld...
Geplaatst: 16 december 200717 jaren comment_844024 Ik denk dat je bij lange missies, die ongevver 5-10 minuten duren wel een Checkpoint is net zoals bij The Getaway: Black Monday Bewerkt: 16 december 200717 jaren door Harrison
Zouden jullie het beter vinden dat er in missies Checkpoints komen en dat je niet hellemaal opnieuw moet beginnen als je een foutje maakt?
Ik in iedergeval wel