Jump to content
Geplaatst:
comment_842865

Afgelopen dinsdag heeft het ACB (rating systeem Australië) GTA IV een rating van 15+ opgeplakt (Jezus dat noemt zich een gtaforum, het is goddomme al 3 dagen geleden. :duh: ). Anyway dat kan dus 2 dingen betekenen

1. De Aussies zijn soft geworden
  2. GTA IV (athans de australische versie) is gecensureerd

Maakt allemaal niet zo heel veel uit maar wat vinden jullie van een 15+ rating?

post-899-1197665780.jpg

BRON

• Reacties 64
  • Bezichtigingen 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_934182

Een van de vorige GTA's was in Duitsland ook gecensureerd, volgens mij. Het maakt mij niet zoveel uit, wat daar in Australië gebeurd. Ik had wel manieren geweten als het hier gecensureerd werd, en in andere landen niet. ^_^

Overigens heb ik even een drietal topics m.b.t. Australië samengevoegd, aangezien zoveel topics over een land die zo ontzettend ver van ons vandaan ligt toch wat overdreven is. :)

Geplaatst:
comment_934284
Een van de vorige GTA's was in Duitsland ook gecensureerd, volgens mij. Het maakt mij niet zoveel uit, wat daar in Australië gebeurd. Ik had wel manieren geweten als het hier gecensureerd werd, en in andere landen niet. ^_^

Overigens heb ik even een drietal topics m.b.t. Australië samengevoegd, aangezien zoveel topics over een land die zo ontzettend ver van ons vandaan ligt toch wat overdreven is. :)

Ja de duitse versie van San Andreas dan was al het bloed groen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.