Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_843017

Heel mooi gedaan echt waar .Je hebt de C4D heel goed geplaatst en de kleur is ook gepast maar je render is te soft maak hem wat scherper met sharpen .Ik zie ook (denk ik :puh:) dat je aan je sig schaduw hebt gedaan heeft echt een mooi effect. Ik zou ook nog wat gradient maps toevoegen en dan wordt je sig beter .

Maar niemand is perfect dus KUTGW

7.5/10

Geplaatst:
  • Auteur
comment_843166
Heel mooi gedaan echt waar .Je hebt de C4D heel goed geplaatst en de kleur is ook gepast maar je render is te soft maak hem wat scherper met sharpen .Ik zie ook (denk ik :puh: ) dat je aan je sig schaduw hebt gedaan heeft echt een mooi effect. Ik zou ook nog wat gradient maps toevoegen en dan wordt je sig beter .

Maar niemand is perfect dus KUTGW

7.5/10

Bedankt, Goeie rates. Anders nog iemand..? ^_^

Geplaatst:
comment_843224

Prima sig BigM, je wordt echt beter de laatste tijd. De kleuren zijn erg leuk, en de C4D is ook goed geplaatst. Het enige wat je wellicht nog aan de brushes kan veranderen is de blending mode, als je de blending mode van een paar brushes voor de render gewoon op 'normal' zet, dan is de render wat beter ingeblend. Ook is het aan de zijkanten iets te rustig, en achter de render vind ik het een beetje druk. Je zou de brushes misschien iets beter kunnen verspreiden, maar het moet natuurlijk nog wel een beetje rustig blijven aan de zijkanten. En verder zou ik er ook nog een tekstje bijplaatsen zodat de sig iets 'completer' is, en daarnaast vult het de sig iets meer op.

82%

Bewerkt: door M4X

Geplaatst:
  • Auteur
comment_843262
Prima sig BigM, je wordt echt beter de laatste tijd. De kleuren zijn erg leuk, en de C4D is ook goed geplaatst. Het enige wat je wellicht nog aan de brushes kan veranderen is de blending mode, als je de blending mode van een paar brushes voor de render gewoon op 'normal' zet, dan is de render wat beter ingeblend. Ook is het aan de zijkanten iets te rustig, en achter de render vind ik het een beetje druk. Je zou de brushes misschien iets beter kunnen verspreiden, maar het moet natuurlijk nog wel een beetje rustig blijven aan de zijkanten. En verder zou ik er ook nog een tekstje bijplaatsen zodat de sig iets 'completer' is, en daarnaast vult het de sig iets meer op.

82%

Super bedankt voor de rates allen. Een nieuwe sig komt eraan. ^_^

Geplaatst:
comment_843437

Gewoon weg met je NOOBinc, dit is niks noob maar

Associaal goed

Ye maakt hele mooie sigs!

Laten we maar even verder gaan met raten :puh:

OMG, eigenlijk heb ik er niets over te zeggen :puh:

Redelijk saaie kleuren, maar de rest is echt oke!

Dus ik vind het gewoon heel goed!

95% - Mooi! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.