Geplaatst: 13 januari 200520 jaren comment_79976 he ik heb een vraagje ik heb een par screenshots gezien van een rc tank en noem maar op aar hoe kun je die krijgen
Geplaatst: 13 januari 200520 jaren comment_80234 he ik heb een vraagje ik heb een par screenshots gezien van een rc tank en noem maar op aar hoe kun je die krijgen Je kunt geen RC Tank krijgen je ziet hem alleen maar in missie van Zero: New Model Army.. Bewerkt: 13 januari 200520 jaren door Sultan
Geplaatst: 13 januari 200520 jaren comment_80331 he ik heb een vraagje ik heb een par screenshots gezien van een rc tank en noem maar op aar hoe kun je die krijgen Je kunt geen RC Tank krijgen je ziet hem alleen maar in missie van Zero: New Model Army.. Waarom staat die tank dan bij de screenshots op het vliegveld?
Geplaatst: 13 januari 200520 jaren comment_80334 he ik heb een vraagje ik heb een par screenshots gezien van een rc tank en noem maar op aar hoe kun je die krijgen Je kunt geen RC Tank krijgen je ziet hem alleen maar in missie van Zero: New Model Army.. Waarom staat die tank dan bij de screenshots op het vliegveld? Zet die screenshot dan ff hier neer
Geplaatst: 15 januari 200520 jaren comment_81494 k heb dat ding nog nooit gezien, kan je ff de locatie op de map geven?
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_81696 Ik heb die RC vehicles laten spawnen door een cheatdisc. Dan kun je ze overal neerzetten waar je wilt, alleen kun je er verder niets mee. Of ze op een andere manier te krijgen zijn weet ik niet.
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_81698 Ik heb die RC vehicles laten spawnen door een cheatdisc. Dan kun je ze overal neerzetten waar je wilt, alleen kun je er verder niets mee.Of ze op een andere manier te krijgen zijn weet ik niet. zijn hier ook gewone cheats voor waar je geen cheat disc voor nodig hebt?
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_81952 Die tank bombardeert je 'bandit' tijdens de missie: New Model Army
he ik heb een vraagje ik heb een par screenshots gezien van een rc tank en noem maar op aar hoe kun je die krijgen