Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843033 Hallo, Weet iemand cheats of trucs hoe je snel veel punten voor de fanshop kan verdien met FIFA 2007? alvast bedankt.
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843102 Weet iemand cheats of trucs hoe je snel veel punten voor de fanshop kan verdien met FIFA 2007?alvast bedankt. Dat moet dan haast wel met cheats, denk ik. Je kunt eventueel deze trainer gebruiken waarmee je met een druk op de knop punten voor de fanshop krijgt. Start bij gebruik eerst de trainer, en dan het spel. Succes ermee!
Geplaatst: 15 december 200717 jaren Auteur comment_843157 Weet iemand cheats of trucs hoe je snel veel punten voor de fanshop kan verdien met FIFA 2007?alvast bedankt. Dat moet dan haast wel met cheats, denk ik. Je kunt eventueel deze trainer gebruiken waarmee je met een druk op de knop punten voor de fanshop krijgt. Start bij gebruik eerst de trainer, en dan het spel. Succes ermee! ik heb het voor de xbox
Hallo,
Weet iemand cheats of trucs hoe je snel veel punten voor de fanshop kan verdien met FIFA 2007?
alvast bedankt.