Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843176 Missie: Los Desperados ik heb een probleem bij de missie want ik weet niet hoe ik mensen moet rekruteren. kan iemand mij dat vertellen?
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843178 Je richt met een wapen op een homie, en je drukt op G
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843181 Niet alleen G is een optie, ook 'H' geeft resultaat. Alleen dan blijven je homies wel staan, met G laat je ze volgen. Met deze optie kun je ook meteen achterhalen waar deze knoppen voor zijn; met G laat je ze jou volgen en met H laat je ze staan. Houdt één van de knoppen wat langer ingedrukt om ze te derecruteren. Je hoeft niet alleen met een wapen, op het moment dat er een driehoekje boven het hoofd verschijnt kun je al iemand rekruteren, dus ook met de blote hand.
Geplaatst: 15 december 200717 jaren Auteur comment_843183 Je richt met een wapen op een homie, en je drukt op G Thanxxx
Missie: Los Desperados
ik heb een probleem bij de missie want ik weet niet hoe ik mensen moet rekruteren.
kan iemand mij dat vertellen?