Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843261 ik ben totaal niet goed in renders maken maar ik vond deze toch wel geslaagt Origineel Render Ik heb de linkse die staat gebruikt Rate en Com please!
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843445 Best mooie render, alhoewel er zitten flink wat kartels aan, en hij heeft geen voeten ? 5/10 Sorry, meeste komt door de kartels.
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843451 Ik ga mee met .WhoopDiDoo. 5/10 Reder = teveel kartels,
Geplaatst: 15 december 200717 jaren Auteur comment_843456 Best mooie render, alhoewel er zitten flink wat kartels aan, en hij heeft geen voeten ?5/10 Sorry, meeste komt door de kartels. nee die zaten achter het lijk en ik weet ook niet hoe die kartels er in komen want toen ik het opsloeg was alles heel smooth
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843527 Te hoekig. Meer kan ik er niet over zeggen. Je wilt toch me mening weten. 6/10
Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843565 Best mooie render, alhoewel er zitten flink wat kartels aan, en hij heeft geen voeten ?5/10 Sorry, meeste komt door de kartels. nee die zaten achter het lijk en ik weet ook niet hoe die kartels er in komen want toen ik het opsloeg was alles heel smooth Dat weet ik ook wel, maar als je iets gaat renderen, moet je ervoor zorgen dat het een geheel plaatje is. Bijvoorbeeld, jij gaat mij toch ook niet renderen, als ik op een foto, achter een kast stond, die tot mijn middel komt? Maarja.
Geplaatst: 16 december 200717 jaren comment_843937 Heb hier niet veel over te zeggen, het meeste is al gezegd wat ik wou zeggen:P van mij krijg je een 4, probeer de volgende keer dan een de buitenkant een klein beetje te bluren, dat zou veel mooier zijn
Geplaatst: 16 december 200717 jaren comment_844198 Gerenderd met de gum? Gebruik een andere tool of gebruik de tool wat beter. De Polygonnal Lasso Tool of de Pen Tool (lastiger) want het niet nou niet echt super. Het komt vooral omdat je soldaat teveel lijkt op de achtergrond (goede camouflage dus ), of je hebt niet goed gekeken.
ik ben totaal niet goed in renders maken maar ik vond deze toch wel geslaagt
Origineel
Render
Ik heb de linkse die staat gebruikt
Rate en Com please!