Geplaatst: 15 december 200717 jaren comment_843576 als ik gta vc op start komt dat filmpje van rockstar ma dan kom ik bij dat blad net voor het menu en daar blijft hij altyd vast zitten kan iemand helpen??? alvast bedankt
Geplaatst: 16 december 200717 jaren comment_843606 Waarschijnlijk weer een mod-probleem. Heb je de laatste tijd nog bepaalde mods geïnstalleerd die iets aan het beginscherm aanpassen? Deed GTA Vice City het ook voordat je die mod installeerde?
Geplaatst: 16 december 200717 jaren Auteur comment_844283 Waarschijnlijk weer een mod-probleem. Heb je de laatste tijd nog bepaalde mods geïnstalleerd die iets aan het beginscherm aanpassen? Deed GTA Vice City het ook voordat je die mod installeerde? heb geen mods geinstalleerd dus ik snap het nog niet wrrm hij het niet doet
Geplaatst: 17 december 200717 jaren comment_844353 Probreer hem even te un-installen, meldt het dan even als het weer werkt
Geplaatst: 17 december 200717 jaren Auteur comment_844640 Probreer hem even te un-installen, meldt het dan even als het weer werkt nope doet nog niet
als ik gta vc op start komt dat filmpje van rockstar ma dan kom ik bij dat blad net voor het menu en daar blijft hij altyd vast zitten kan iemand helpen???
alvast bedankt