Geplaatst: 16 december 200717 jaren comment_843956 hallo iedereen hoe slaap je bij 18WoS ?? ik had hier al eens een topic over gelezen maar dat vond ik niet trg met de zoekfunctie MVg moechy
Geplaatst: 16 december 200717 jaren comment_843965 Je moet volgens mij op n drukken en dan kun je rechtsonderin ergens op klikkenn.T is volgens mij wel afhankelijk van of je een slaapcabine hebt of niet, zo niet moet je dus ff naar een hotel gaan, maar probeer gewoon maar eerst ff opde plaats waar je nu bent.
Geplaatst: 21 december 200717 jaren comment_847418 je moet idd op n drukken en dan ergens naartoe gaan in dat menu, ik geloof map bekijken of vrachtwagens beheren en dan op een knop drukken als je ongeveer 8 uur verder gaat in de tijd, en in eht geval als je geen slaap cabine hebt meot je een hotel opzoeken
Geplaatst: 21 december 200717 jaren comment_847444 lol en als je in de middle of nowhere zit? Dat is het lastige aan haulin. Jij moet je route aanpassen. Dus om te tanken en om te slapen. Verder nog veel speel plezier.
hallo iedereen hoe slaap je bij 18WoS ??
ik had hier al eens een topic over gelezen maar dat vond ik niet trg met de zoekfunctie
MVg moechy