Geplaatst: 13 januari 200520 jaren comment_80162 Mijn vriend evert wil een mod maken! Hij weet niet hoe het moet. Hij wil een nieuw eiland maken met stunt gebouwen Dus als je wilt helpen stuur een PB en ik geef zijn email adres! Bedankt voor het helpen alvast!! :rolleyes:
Geplaatst: 13 januari 200520 jaren comment_80172 Mijn vriend evert wil een mod maken!Hij weet niet hoe het moet. Hij wil een nieuw eiland maken met stunt gebouwen Dus als je wilt helpen stuur een PB en ik geef zijn email adres! Bedankt voor het helpen alvast!! :rolleyes: Laat je vriend naar dit forum komen dan kan hij uitleggen wat hij wilt. Nogmaals: Je kan niet zomaar een mod maken. Je moet eerst bedenken wat je wilt maken en je moet altijd met iets simpels beginnen zoals object duplicering en skins maken.
Geplaatst: 13 januari 200520 jaren comment_80190 Mijn vriend evert wil een mod maken!Hij weet niet hoe het moet. Hij wil een nieuw eiland maken met stunt gebouwen Dus als je wilt helpen stuur een PB en ik geef zijn email adres! Bedankt voor het helpen alvast!! :rolleyes: Laat je vriend naar dit forum komen dan kan hij uitleggen wat hij wilt. Nogmaals: Je kan niet zomaar een mod maken. Je moet eerst bedenken wat je wilt maken en je moet altijd met iets simpels beginnen zoals object duplicering en skins maken. Ik heb nog een ding toetevoegen. Ga naar Eclipse zijn site daar staan een paar handige tutorials! Klik hier maar
Mijn vriend evert wil een mod maken!
Hij weet niet hoe het moet.
Hij wil een nieuw eiland maken met stunt gebouwen
Dus als je wilt helpen stuur een PB en ik geef zijn email adres!
Bedankt voor het helpen alvast!! :rolleyes: