Jump to content
Geplaatst:
comment_844137

gtadeadzonegg4.jpg

Dead Zone, een paar honderd kilometer noord-oostelijk van Liberty City. De Zone is berucht, schepen zouden er zijn vergaan en vliegtuigen neergestord. Niemand mag er komen. De mensen die zich er wel wagen zullen waarschijnlijk worden afgeschoten door de regering. Tot zover leek het er onbewoond en verlaten te zijn.

Tot zover, wanneer CJ in een storm met z'n schip afdwaalt komt hij terecht in de berucht Dead Zone. Niets of niemand weet wat hem daar te wachten staat, het is zijn taak om erachter te komen. Zijn taak om de geheimen te ontrafelen, zijn taak om te ontdekken wat de regering er schuilhoudt.

Good luck, sir!

Teaser's & Trailer's

Merchandise:

Signatures:

[url="http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=64383"]
[img=http://img232.imageshack.us/img232/2338/deadzonesignaturefandh4.jpg][/url]

Wallpapers:

GTA: Dead Zone 1024x768

GTA: Dead Zone 1280x1024

Screens

Bovenaan is nieuw, onderaan is oud.

Renders

http://img117.imageshack.us/img117/2662/island2ea7.jpg

Bovenaan is nieuw, onderaan is oud.

Team

- Leaders:

White Gold - Modeller, Photoshopper

Black Force - SCM'er, Ingame zetter, Modeller

- Leden:

Gangsta - Modeller

.:TOM:. - SCM'er

MartyCeha - Modeller

Galiorix - Car Converter

Met vriendelijke groet, Black Force en White Gold.

Laatst geupdate:

Bewerkt: door White Gold

• Reacties 79
  • Bezichtigingen 7.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_888679

Ik ben momenteel eventjes stil door school en gewoon men sociaal leven maar de mod licht niet stil. (Wel maar binnenkort dan waarschijnlijk) Met WG heb ik al evenmin contact als MC ;) Ik zal de draad binnenkort wel weer oppikken.

Tom :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_891149

Geachte fans, trouwe volgelingen, dienaren en ander gespuis,

Trots ben ik u te kunnen mededelen dat Dead Zone een onderdeel is geworden van een andere succesvolle modificatie, namelijk The Green Light District, oftewel GLD. Dead Zone zal helemaal ingebouwd worden in GLD met de nodige aanpassingen in de verhaallijn van DZ. Veel kan ik hier niet over verklappen, want dat zullen jullie zelf moeten ontdekken.

Dead Zone zal gelijktijdig gereleased worden met GLD, wanneer dat moge zijn, dat weten wij zelf nog niet eens.

Daarnaast zijn er de nodige wijzigingen aangebracht, wat het bestuur betreft. Black Force is er volledig uitgestapt en zet zich nu volledig in voor Mafia Stories, wij van Dead Zone wensen hem daar veel succes en kunnen niet wachten om zijn missie's te kunnen spelen (eventuele missie's van anderen natuurlijk ook :7). Ikzelf, White Gold, blijf leider van het district Dead Zone en alles wat daarbij toebehoort. Het hele DZ team zal ondergaan in GLD en de leden kunnen contact opnemen met Nickonly voor de pass van het Privé Forum.

Ik hoop dat de reacties hierop positief zullen zijn, de crew van GLD en van DZ is er in ieder geval blij mee, want wij weten dat wij allen zo beter af zijn. Dus reageer maar ;)

Mvg, het DZ team.

*Mag ik de moderators erop attenderen dat na komend weekend dit topic verplaats mag worden naar het public gedeelte van het GLD-subforum en zouden jullie ook zo lief willen zijn om [ WIP l TC ] Grand Theft Auto: uit de naam te willen halen. Bij voorbaat dank ;))

>>> Door Wazuup: Tegen betaling altijd, pinnen kan nog steeds in mijn profiel.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.