Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_844771

Hier een een script (LET OP: Gebruik dit als filterscript, niet als gamemode!)

#include <a_samp>

new object1;
new object2;

#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA

#if defined FILTERSCRIPT

public OnFilterScriptInit()
{

object1 = CreateObject(XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX); //Zet hier de coordinaten van object1
object2 = CreateObject(XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX); //Zet hier de coordinaten van object2

return 1;
}

public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

#else

main()
{
print("\n----------------------------------");
print(" Niets belangrijks hier");
print("----------------------------------\n");
}

#endif

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{

	//Dit is het commando oom het te verplaatsen naar XXX

if (strcmp("/test", cmdtext, true, 10) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid) == 1)
{
MoveObject(ingang,-2146.851,-77.419,33.342,1); // Schrijf hier de coordinaten van het object waar het heen moet.

SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Test12345"); //Zet hier de text die er zou moeten verschijnen als je dus /test typt.

return 1;
}

	//Dit is het commando om het weer terug te plaatsen

if (strcmp("/test2", cmdtext, true, 10) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid) == 1)
{
MoveObject(ingang,-2135.421,-77.419,33.342,1); //Voer hier de coordinaten van het object in waar het dan heen moet.

SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Test12345"); //Zet hier de text die er zou moeten verschijnen als je dus /test2 typt.

return 1;
}

return 0;
}

Bewerkt: door Danny_k

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.