Geplaatst: 17 december 200717 jaren comment_844567 Ik heb een hydra in het spel gezet met addstaticvehicle maar nu wil ik die laten bewegen precies of die dus zou vliegen. Met moveobject gaat dat niet, hoe dan wel ? Tom
Geplaatst: 17 december 200717 jaren comment_844571 Een voertuig is geen object En je kan alleen een voertuig verplaatsen als iemand erin zit.
Geplaatst: 17 december 200717 jaren comment_844771 Hier een een script (LET OP: Gebruik dit als filterscript, niet als gamemode!) #include <a_samp> new object1; new object2; #define FILTERSCRIPT #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { object1 = CreateObject(XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX); //Zet hier de coordinaten van object1 object2 = CreateObject(XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX,XXX.XXX); //Zet hier de coordinaten van object2 return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print(" Niets belangrijks hier"); print("----------------------------------\n"); } #endif public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //Dit is het commando oom het te verplaatsen naar XXX if (strcmp("/test", cmdtext, true, 10) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { MoveObject(ingang,-2146.851,-77.419,33.342,1); // Schrijf hier de coordinaten van het object waar het heen moet. SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Test12345"); //Zet hier de text die er zou moeten verschijnen als je dus /test typt. return 1; } //Dit is het commando om het weer terug te plaatsen if (strcmp("/test2", cmdtext, true, 10) == 0 && IsPlayerAdmin(playerid) == 1) { MoveObject(ingang,-2135.421,-77.419,33.342,1); //Voer hier de coordinaten van het object in waar het dan heen moet. SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Test12345"); //Zet hier de text die er zou moeten verschijnen als je dus /test2 typt. return 1; } return 0; } Bewerkt: 17 december 200717 jaren door Danny_k
Ik heb een hydra in het spel gezet met addstaticvehicle maar nu wil ik die laten bewegen precies of die dus zou vliegen. Met moveobject gaat dat niet, hoe dan wel ?
Tom